וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שזה הופך לא חוקי, נתניהו יככב בתכנית בערוץ הטיולים

21.12.2014 / 14:10

ב-17 לינואר יכנס לתוקפו חוק תעמולת הבחירות שיגביל הופעת פוליטיקאים בתקשורת לקראת מערכת הבחירות. בערוץ הטיולים יזדרזו וישדרו שבועיים קודם תכנית מלאה בכיכובו של ראש הממשלה שבה הוא מסייר ברחבי ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן השר אופיר אקוניס מבקרים באזור דליפת הנפט בערבה, דצמבר. ישראל מרק סלם, מערכת וואלה! NEWS
בינימין נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, ישראל מרק סלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו יככב בתכנית "The Royal Tour" של רשת CBS, וזו תשודר בישראל בערוץ הטיולים. התכנית תשודר זמן קצר לפני החוק המגביל הופעה של פוליטיקאים בתקשורת שלא במסגרת תשדירי הבחירות, על מנת שהופעתו של ראש הממשלה לא תיחשב ללא-חוקית.

בערוץ הטיולים הסבירו כי צילומי התכנית החלו לפני שנתיים, אולם התעכבו כיוון שנתניהו נקע אז את רגלו. בשביל הפציעה, אומרים בערוץ, נדחו צילומי הסדרה וחודשו שנה לאחר מכן. התכנית תשודר ב-4 בינואר.

את התכנית מנחה פיטר גרינברג, עורך תכניות הטיולים של רשת CBS, אשר במסגרתה הוא מסייר עם מנהיגים מרחבי העולם במדינות שבראשם הם עומדים. בעבר הוא סייר בניו זילנד עם ראש הממשלה לשעבר הלן קלארק, בירדן עם המלך חוסיין ובמקסיקו עם הנשיא לשעבר פליפה קלדרון. בסיור עם נתניהו בישראל ערכו השניים מסע אופניים על הטיילת ביפו, טיול באופנוע ים בכנרת ובשיט בנהר הירדן. עוד מקומות בהם הצטלם ראש הממשלה: מעבדות הטכניון, מצדה, ים המלח וחוף הים האדום.

מנכ"ל משותף "ענני תקשורת" שרון למברגר מסר כי "ערוץ הטיולים הישראלי גאה לשדר, על פי חוק, את הספיישל היוקרתי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר יוצא למסע חוויתי בארץ וזאת כדי לקדם את ישראל ברמה הגלובלית. אנחנו שמחים לשדר את הספיישל לצופי הערוץ ונמשיך לשדר תוכן איכותי ומקורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully