וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 10 הגישו בקשה לרישיון, אך הוא עוד רחוק

21.12.2014 / 14:27

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי עדכן את עובדי הערוץ כי הוגשו עדכונים לקבלת הרישיון, וכי הערוץ נמצא במשא ומתן עם בנק לאומי לקבלת קו אשראי לשם תשלום חוב דמי הזיכיון. מסתמן כי שלמה נחמה אינו יכול לעמוד בתנאים שהוצבו עד סוף החודש

"השקת גידי ואהרוני של ערוץ 10". אביב חופי
"השקת גידי ואהרוני של ערוץ 10"/אביב חופי

ערוץ 10 הגיש לרשות השנייה עדכונים לבקשה לרישיון שידורים קבוע, כך עדכן היום (ראשון) מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי את העובדים. בטקס לרגל החג שנערך בערוץ הוא אמר כי הוא "משוכנע שייעשה הכול כדי להסדיר את חובות הערוץ, כדי שהוא יקבל רישיון לטובת הצופים ולטובת המשק". לדבריו, מסתמן כי המשקיע הפוטנציאלי בערוץ 10, שלמה נחמה, אינו יכול לעמוד בתנאים שהוצבו, עד סוף החודש.

העדכונים לבקשה לרישיון שידורים קבוע הוגשו בעקבות התיקון שאושר בוועדה המשותפת לענייני חוק הרשות השנייה בכנסת לפני כשבועיים, ואשר הורידו את רף התחייבויות התוכן הנדרשות לקבלת רישיון שידורים. במקביל להגשת הבקשה ובהתאם לתכנית העסקית, נמצא בימים אלה ערוץ 10 במשא ומתן עם בנק לאומי לקבלת קו אשראי לשם תשלום חוב דמי הזיכיון השוטפים לרשות השנייה, העומדים על סך של יותר מ-36 מיליון שקלים.

זיכיון השידורים של הערוץ מסתיים בעוד שבוע ושלושה ימים, ובערוץ אומרים כי "התכנית העסקית שלפיה החל ערוץ 10 לפעול בשנה האחרונה, משמשת בסיס כלכלי יציב המאפשר קיום כלל התחייבויותיו של הערוץ על פי תנאי הרישיון החדשים, במקביל ליצירת תוכן איכותי ותחרותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully