וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ל"חי בלילה": פינות חדשות לקראת הבחירות

21.12.2014 / 16:18

תוכנית הלייט נייט של קשת תשיק לקראת הבחירות פינות חדשות ובהן "מדד המתלבטים" – ניתוח יומי מיוחד של השיח ברשת ו"מועצת הרשת"– 12 אושיות רשת יכתירו מידי שבוע את הפוליטיקאי המצטיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקשת נערכים ליום הבוחר: תוכנית הלייט נייט האקטואלית של הזכיינית "חי בלילה" תחל בסיקור בחירות 2015, כפי שהן באות לידי ביטוי ברשתות החברתיות. החל מהערב יושקו פינות חדשות ובהן "מדד המתלבטים" – ניתוח יומי מיוחד של השיח ברשת בשיתוף חברת הניטור "באזילה" שתציג ויטה קיירס, סגנית עורך "נקסטר" בmako, "מועצת הרשת"– 12 אושיות רשת (בלוגרים וכתבים פוליטיים, פובליציסטים וח"כים לשעבר מימין ומשמאל) יכתירו מידי שבוע את הפוליטיקאי המצטיין, המהלך המבריק והכושל של השבוע וביקורת הקמפיינים ברשת - במסגרתה כתבת מאקו אורית נבון תבחן את היצירתיות, החדשנות והאפקטיביות של מהלכי המפלגות והמועמדים השונים.

עוד אומרים היום במערכת התוכנית כי במהלך התוכניות ישולבו גם בדיקות מיוחדות כמו "מדד הנגישות" שהוצג בתוכנית פתיחת העונה וחשף את זמינות הפוליטיקאים ברשת. גם יתר הפינות יוקדשו לזירה הפוליטית – ובהן: reply - שיחה מפתיעה בשידור עם אישיות מוכרת שמגיבה לביקורות הגולשים "נתפסת!" – פינה החושפת סטטוסים, ציוצים ותמונות שנמחקו מהרשת ואת המניעים מאחורי השינויים.

"הפוליטיקאים פונים למתלבטים בפייסבוק, בטוויטר ובסרטונים בyoutube. הם מתייעצים עם הגולשים על סיסמת הבחירות ויוזמות החקיקה, כותבים זה על זה, ומכיוון שהמאבק על המתלבטים יוכרע באופן משמעותי ברשת, החלטנו לסקר אותו בהרחבה, תוך רצון להעניק לצופים כלים ניתוחיים לקבלת החלטה ולא פחות חשוב – לבקר את המועמדים כל הדרך אל הקלפי", אומר מגיש התוכנית נדב בורנשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully