וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן במתקפה על ynet: "הכותרות על העוני - כדי לקדם ממשלת שמאל"

22.12.2014 / 11:42

שוב מתקפה על קבוצת ידיעות: באתר NRG פורסם כי ארדן תקף את ynet שהציב בכותרתו הראשית ידיעה על מצב העוני בישראל, ואמר כי הדגשת הנושא נעשית במטרה לקדם עלייתה לשלטון של ממשלת שמאל. בסביבתו של השר מכחישים

גלעד ארדן. מארק ישראל סאלם, הג'רוזלם פוסט,
גלעד ארדן/מארק ישראל סאלם, הג'רוזלם פוסט

אתר nrg מפרסם ביקורת חריפה של שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן על כלי התקשורת ודברים שאמר בעת סיור שנערך אתמול (ראשון) באזור המועצה המקומית גוש עציון. לפי הפרסום, ארדן תקף את אתר ynet שהציב בכותרתו הראשית ידיעה על מצב העוני בישראל, ואמר כי הדגשת הנושא נעשית במטרה לקדם עלייתה לשלטון של ממשלת שמאל. בסביבתו של השר הכחישו הבוקר את הדברים, שנאמרו בסיור אליו הוזמנו עיתונאים.

"צריך לשאול איך קורא שחמישה ימים אחרי ירי רקטה לשטח ישראל, ואחרי שבית הדין המשוקץ של האיחוד האירופי החליט להוציא את חמאס מרשימת ארגוני הטרור, הידיעה הראשית של ynet עוסקת באנשים שמחטטים בפחי הזבל, כאילו שמדינת ישראל היא המדינה הענייה בעולם", צוטט ארדן באתר nrg מבית ישראל היום. באתר ציינו כי לפי ארדן, כלי התקשורת מקדמים את האג'נדה החברתית כדי לסייע לשמאל לחזור לשלטון. "מכיוון שתפיסת העולם המדינית-ביטחונית של השמאל קרסה".

גלעד ארדן מסר בתגובה: "לא תקפתי את אתר ynet או כל כלי תקשורת אחר. אמרתי בפגישת חברים סגורה שיריבינו הפוליטיים ינסו להתמקד רק בנושאים כלכליים-חברתיים ולהתעלם מהאיומים הביטחוניים".

באתר nrg אמרו כי הם עומדים מאחורי הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully