וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתב הוכה על ידי שוטרים, במשטרה סגרו את התיק

25.12.2014 / 10:42

המחלקה לחקירות שוטרים החליטה לסגור את תיק החקירה נגד שוטרי היס"מ שתקפו לפני שנה את כתב חדשות 2, יאיר שרקי, אז כתב של גל"צ. שרקי: "מה עוד צריך כדי ששוטרים אלימים יועמדו כאן לדין"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תארו לכם באיזו קלות זה קורה בעוד 93% מהתיקים שנסגרים כל שנה". שרקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחלקה לחקירות שוטרים החליטה לסגור את תיק החקירה נגד שוטרי היס"מ שתקפו לפני שנה את כתב חדשות 2, יאיר שרקי, אז כתב של גלי צה"ל. שרקי הותקף בעת שסיקר עבור התחנה הצבאית הפגנת מחאה של חרדים ברחוב בר אילן בירושלים, לאחר ששוטר שביקש ממנו להפסיק ראיון שערך במקום והוא סרב. לשרקי יש חודש לערער על ההחלטה.

בוואלה! ברנז'ה פורסמה בשנה שעברה תמונה המתעדת את האירוע. עד ראייה שהיה במקום סיפר כי בזמן ששרקי הקליט את אחת המפגינות, ניגש אליו אחד השוטרים וביקש ממנו לזוז, הוא סירב וביקש מהשוטר להזדהות, אז שלח השוטר בעיטה לפלג גופו התחתון והפיל את שריקי על הרצפה. אז, לדבריו של העד, הגיעו כמה שוטרים נוספים, כיתרו אותו והיכו אותו באלות ובבעיטות.

בתגובה להחלטת מח"ש העלה שרקי את התמונה מהמקרה לדף הפייסבוק שלו, וכתב: "לא אוהב את התמונות האלה, לא מחפש נקמה אישית, ובטח לא רוצה להתבכיין, אבל כשקיבלתי היום את המכתב הזה ממח"ש, שמודיע על סגירת החקירה מחוסר אשמה (!) הסתכלתי שוב בתמונות ולא הצלחתי להבין מה עוד צריך כדי ששוטרים אלימים יועמדו כאן לדין". הוא מתח ביקורת על מח"ש והוסיף כי "אם זה מה שקורה בתיק שעוד זכה לפרסום כלשהו, תארו לכם באיזו קלות זה קורה בעוד 93% מהתיקים שנסגרים כל שנה, רובם אפילו בלי חקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully