וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי וואלה! נפרדו היום מינון מגל

וואלה! ברנז'ה

28.12.2014 / 17:56

העורך הראשי של וואלה! נפרד הבוקר מעובדי האתר לקראת הצטרפותו למפלגת הבית היהודי. אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "לינון הייתה תרומה חשובה במיצוב וואלה! כאתר חדשות מוביל בישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבית וואלה! לבית היהודי. מגל, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל וואלה! אילן ישועה והעורך הראשי, ינון מגל, כינסו הבוקר (ראשון) את עובדי מערכת האתר בדסק החדשות של וואלה! והודיעו באופן רשמי על פרישתו של מגל מוואלה לקראת הצטרפותו למפלגת הבית היהודי. ישועה עדכן את העובדים כי עד למינוי קבע ימלא את מקום העורך הראשי אודי הירש, עד עתה המשנה לעורך האתר.

ישועה הודה למגל על השנים בהן כיהן כעורך האתר והמגיש הראשי: "מאז נודע דבר עזיבתו של ינון פנו אלי לא מעט בכירים בתקשורת שמעוניינים לרשת את מקומו הן בתפקיד העורך והן בתפקיד המנחה. ההתעניינות הרבה מעידה על כברת הדרך שעשתה וואלה! בשנים האחרונות. לינון הייתה תרומה חשובה במיצוב וואלה כאתר חדשות מוביל בישראל ואנו מודים לו על כך ומאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה בפוליטיקה".

מגל הודה לעובדים, בראשם ראש מערכת החדשות היוצא אבירם אלעד, והתייחס בדבריו גם לביקורת שהושמעה הבוקר על הזמן הקצר שבין עזיבתו את האתר והמעבר לפוליטיקה. "ההחלטה הסופית התקבלה ביום שישי", אמר. "עד לשלב זה התלבטתי, ואילן היה שותף מלא ללבטים הללו. נראה היה לי מיותר שאעזוב את התפקיד בטרם קיבלתי החלטה סופית בעניין".

מגל שימש כעורך הראשי של וואלה! בשנתיים האחרונות, בהן גם הגיש את מהדורת החדשות היומית של האתר. את תחילת דרכו העיתונאית החל כקריין וככתב בקול ישראל, לאחר שסיים את שירותו הצבאי כקצין ומפקד בסיירת מטכ"ל. בהמשך שימש ככתב השטחים של גלי צה"ל, ולאחר מכן ככתב צבאי בערוץ 10. בטרם הצטרף לוואלה! הוא שימש במשך ארבע שנים כמגיש מהדורת "מבט" של ערוץ 1. הוא ישובץ במסגרת המקומות ברשימה המשוריינים ליו"ר המפלגה נפתלי בנט, ועד לבחירות הוא ישמש בתפקיד בכיר במטה ההסברה של המפלגה.

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, מסר הבוקר בהודעתו: "הבית היהודי הוא המקום הטבעי לכל מי שהזהות היהודית של המדינה בוערת בעצמותיו. ינון ספג אש מהתקשורת על עמדותיו ועמד עליהן גם כשהיה נוח לחשוב אחרת. הוא מצטרף ככוח חיזוק לכל מי שמתנגד להקמת מדינת טרור פלסטינית. ינון יעניק את העוצמה לבית היהודי, ומייצג מצביעים רבים חדשים שמצטרפים אלינו ומקבלים את ערכי הציונות הדתית - ולא מתנצלים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully