וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טלטלה? דרמה? היסטוריה? הצחקתם לו את הנוני"

30.12.2014 / 12:19

באתר ynet התעלמו כמעט לחלוטין מחשיפת ערוץ 2 את הקלטת דברי הרב עובדיה יוסף נגד אריה דרעי. בידיעת פולו-אפ צוטטה הכותרת "אלי ישי חצוף", בעיתון הדברים הוצנעו. האם זה בגלל שאויבו הפוליטי אלי ישי הודיע כי יתמוך בנתניהו?

עצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף במלאה שנה לפטירתו. נועם מושקוביץ
"כבר הודיע שיתמוך בנתניהו"./נועם מושקוביץ

האם האמירה של אלי ישי לפיה יתמוך בנתניהו גרמה לקבוצת ידיעות להצניע השבוע את הדיווחים על הקלטת הרב עובדיה יוסף שהביכה את אריה דרעי? עיתון ידיעות אחרונות היה אתמול היחיד שלא הציב את הדברים בשער שלו, ובאתר הקבוצה ynet הדברים לא הופיעו, אלא רק ידיעת פולו-אפ של התייחסות משפתחו של הרב יוסף הנושאת את הכותרת "אלי ישי חצוף, לא בוחל באמצעים".

אז מדוע גוננה קבוצת ידיעות על אריה דרעי? בהקשר זה כדאיי לציין את האמירה של אויבו הפוליטי אלי ישי בתכנית "המטה" של ערוץ 10, שם הודיע: "אני אמליץ לנשיא מיד לאחר הבחירות להטיל על נתניהו להרכיב את הממשלה".

בישראל היום מיהרו להדגיש את ההחלטה העריכתית של המתחרים. "אם ניסיתם אתמול לקרוא את הדברים הקשים שאמר הרב עובדיה על דרעי בעיתון שפעם היתה לו מדינה או באתר שלו, נאלצתם לדפדף עד לעמודים האחוריים הרחוקים והצנועים (עמוד 6 מימין למטה)", כתב היום יהודה שלזינגר בעיתון. "הסיבה פשוטה, אלי ישי כבר הודיע שיתמוך בנתניהו, ואילו דרעי הצהיר לא פעם כי גם בוז'י וציפי הם אופציה. טלטלה? דרמה? היסטוריה? הצחקתם לו את הנוני. אולי היום, כשהידיעות ייטו לטובת דרעי? ".

בחדשות 2 נחשף השבוע סרטון משנת 2008 ובו מופיע הרב עובדיה כאשר הוא תוקף את דרעי ומבזה אותו. הרב אומר "למה לקחת מישהו גנב? למה לקחת מקבל שוחד? 40-30 אחוז לא יישארו, אז יברחו לנו. למה? למה נעשה כך? על ישי אין לאף אחד שום דבר".

גורם ב-ynet אמר לוואלה! ברנז'ה בהתייחס לנושא: "אנחנו מדווחים על אירועים אמיתיים, לא על ספינים משום צד. לא הספקנו לטפל באייטם כי היינו עסוקים בחיפושים בוואלה! אחרי הידיעה על הצטרפותו של ינון מגל לפוליטיקה".

הוידאו שלא תמצאו ב-ynet:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully