וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מיוחד: יונית לוי תעלה על דוכן העדים

וואלה! סלבס

30.12.2014 / 16:42

כשנתיים וחצי לאחר התקרית האלימה שבה היו מעורבים מגישת החדשות ובעלה עידו רוזנבלום, שהסתיימה בתביעה שהוגשה על ידו - החליט בית המשפט לבקש מיונית לוי להגיע להעיד. וואלה! סלבס מגשרת

עידו רוזנבלום, יונית לוי. אביב חופי
עדי אופי. עידו רוזנבלום ויונית לוי/אביב חופי

לא פחות משנתיים וחצי עברו מאז התקרית האלימה, שבה היה מעורב אחד הזוגות המדוברים של עולם התקשורת הישראלית, יונית לוי ועידו רוזנבלום - אך נדמה שהמקרה מסרב לגווע. עכשיו, קבלו את הפרק הבא בסאגה: למרות שעורכי דינם של בני הזוג טענו שעדותה של לוי מיותרת, מגישת החדשות נדרשה להגיע לבית המשפט. בך שבקרוב, היא תבלה על דוכן העדים.

על פי החלטת בית המשפט - בשבועות הקרובים, יגיעו לבית המשפט מגישת החדשות לוי ואיש הטלוויזיה רוזנבלום, שבקשתם להעדר מהדיון בבית משפט לא התקבלה על ידי השופטת. בקרוב מאוד, השניים יאלצו לתת עדות ובכך אולי להביא את הדרמה המשפטית הארוכה לסיום.


רוצים עוד חדשות חמות?
שירי דיכאון? דנה פרידר מגיבה על הפרידה מפיניש
אנקונדה: מארק וולברג חושף ישבן לוהט בחוף
איך קוראים לבן של איל קיציס וטלי מורנו?

יונית לוי. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
עידו רוזנבלום ויונית לוי בטיול משפחתי/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

תזכורת: התביעה הוגשה על ידי רוזנבלום כנגד אתר "מעריב" - שכתב על התקרית. ככל הנראה, תיאור המקרה על ידו והעובדה שצוין שהרים ידיים כנגד הצלם, לא התקבלה יפה אצל המגיש. לכן, הגיש תביעה על סך של 200 אלף שקל. מאז פתיחת ההליך המשפטי, ניסו הצדדים להגיע להסדר באמצעות גישור, אך הדיון שבה מעורבת גם כתבת העיתון דאז, מיקי לוין, נכשל.

לאחר חודשים של דיונים של עורך הדין המייצג את כלי התקשורת, עמית דולב, מול עורכי דינו של רוזנבלום - העביר הצד התובע מכתב לשופטת, שבו הם מבקשים ומסבירים למה אין צורך בעדותה של לוי על דוכן העדים. במכתב אותו העביר פרקליטו של רוזנבלום, מצוין שרעייתו לא נכחה במקום בעת התקיפה "כשנעשה ניסיון תוקפני לצלמה, פשוט עברה למקום אחר". עם זאת, לפי שעה, הבקשה נדחתה ולוי תגיע לביקור בבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שלא בקיא בפירוט הפרקים הקודמים, נזכיר שבחודש ספטמבר 2011 הגיעו הזוג המתוקשר להופעה של להקת הרוק "רד הוט צ'ילי פפרז" יחד עם מספר חברים. החבורה שהתמקמה בשורות הראשונות של ההופעה צולמה על ידי צלם התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", שהצליח לתפוס את הזוג והחברים שלו נהנים מההופעה המדוברת. אך רוזנבלום לא אהב את הנוכחות של הצלם וביקש ממנו לחזור למקום מאוחר יותר ונענה בחיוב על ידי הצלם.

לטענתו של הצלם, הוא אכן חזר לאחר מספר דקות, ושוב ניסה לצלם את החבורה. אלא שאז רוזנבלום התקרב אליו, הוריד לו את המצלמה וביקש ממנו להפסיק. בין הצלם לעידו התפתח לטענתו דין ודברים, בו נאמר לו על ידי הצלם שלא יגע בו ושיוריד את הידיים. או אז, הגיעו חבריו של עידו וניסו לחסום את הצלם בגופם. בתוך כך התפתח ויכוח ער בין עידו לצלם. אוקיי, עכשיו כולם זוגכרים.


וואלה! סלבס היתה מוכנה לקבל פשיט בראש, רק כדי לזכות לזמן איכות עם יונית.


רכלו על יונית על דוכן העדים בפייסבוק

יונית לוי. ראובן שניידר
בקרוב סיום הסאגה? יונית ועידו/ראובן שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully