וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנת סגירה מרחפת מעל אתר "העין השביעית"

31.12.2014 / 19:29

סכנת סגירה מרחפת מעל אתר ביקורת התקשורת לאחר שהמכון הישראלי לדמוקרטיה הודיע לאנשיו כי יפסיק לממן את פעילותו. אם לא יימצא מקור מימון חלופי, אומרים באתר, הוא ייסגר תוך שלושה חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סכנת סגירה מרחפת מעל אתר ביקורת התקשורת "העין השביעית", לאחר שהמכון הישראלי לדמוקרטיה הודיע לאנשיו כי יפסיק לממן את פעילותו. אם לא יימצא מקור מימון חלופי, אומרים באתר, הוא ייסגר תוך שלושה חודשים. הפסקת מימון "העין השביעית" נובעת מקיצוץ בתקציב המכון הישראלי לדמוקרטיה.

אתר "העין השביעית" הוא גלגולו של מגזין מודפס דו-חודשי תחת אותו השם אשר נוסד בשנת 1996, ואשר הפך לאתר אינטרנט בשנת 2008. לפני נתוני האתר בחודש האחרון נספרו בו כ-450 אלף דפים נצפים, ומגמת התפוצה שלו עולה באופן הדרגתי. הוא מפרסם סקירת עיתונות יומית, מאמרי דעה מאת כותבים קבועים וכותבים אורחים, ראיונות וכתבות מגזין בנושאי תקשורת. כמו כן מנטר האתר פרסומים מהארץ ומהעולם הקשורים בתקשורת, ועוקב אחר אירועים מקומיים בנושא זה.

על צוות "העין השביעית" נמנים בין היתר מקימו עוזי בנזימן, העורך חנוך מרמרי, עורך האתר שוקי טאוסיג והעיתונאים אורן פריסקו ואיתמר ב"ז. עוד נמנים על מערכת האתר ד"ר רפי מן, ד"ר יובל דרור, ד"ר יקי מנשנפרוינד, שלמה מן וענת באלינט.

באתר הודיעו היום כי "צוות 'העין השביעית' בוחן כעת אפשרויות חלופיות להמשך קיומו של האתר", וקראו לציבור להעביר אליהם פניות שיאפשרו את המשך פעילותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully