וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכחדה השמורה האחרונה: עיתונאים לא יוכלו להיכנס חינם לגני רשות הטבע

4.1.2015 / 13:22

רשות הטבע והגנים הפסיקה החל מהשנה להעניק כניסה חינם לאתריה לעיתונאים המחזיקים בתעודת לע"מ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה: תלונות על ניצול לרעה של התעודה

הקרנפיות, ריהאנה וקרן פלס, שברחו מהספארי ברמת גן והושבו לספארי בהצלחה. ינואר 2015. דוברות ספארי רמת גן,
הקרנפיות, ריהאנה וקרן פלס, שברחו מהספארי ברמת גן והושבו לספארי בהצלחה. ינואר 2015/דוברות ספארי רמת גן

רשות הטבע והגנים הפסיקה החל מהשנה להעניק כניסה חינם לאתריה לעיתונאים המחזיקים בתעודת לע"מ, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כעת, עיתונאים שירצו להיכנס לאתרי הרשות ללא תשלום יוכלו לעשות זאת רק לצורך מילוי תפקידם העיתונאי ולא יוכלו לעשות כן בשעות הפנאי, והם יצטרכו להגיש בקשה מסודרת בכתב לאגב הדוברות של הרשות שיבחן כל בקשה לגופה.

הנוהל של הרשות קובע כי הפקות שמבקשות לצלם באתרי הרשות יצטרכו לשלם אגרת צילום קבועה בסך 200 שקלים לכל יום צילום, כמו כן תשלום של 200 שקלים לפקח שילווה את הימצאותם בשטח. לגבי עיתונאים - ההחלטה הרשות להפסיק ולהעניק להם כניסה חינם לאתריה הגיעה לאחר שמספר הולך וגדל של תלונות התקבלו על התנהלותם של עיתונאים בכל הנוגע לכניסה לאתרים, ובכלל זה ניסיונות של עיתונאים להכניס בחינם לאתרים גם קרובים ובני משפחה, תוך ניצול לרעה של התעודה.

"ערכנו חשיבה מחודשת בעניין, ולא מצאנו שום סיבה להעניק לעיתונאים כניסה חינם באופן גורף לתצרי הרשות", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם ברשות הטבע והגנים. "כמובן שכל עיתונאי שיבקש להיכנס לאתר כזה או אחר לצורך עבודתו העיתונאית יקבל כניסה חינם, מיד לאחר שבקשתו תאושר על ידי מחלקת הדוברות של הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully