וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אטימות ומגלומניה של אנשים קטנים"

5.1.2015 / 10:52

הסתיים הציד: עמוס רגב פיטר שני חברי מערכת שנחשדו בהדלפת דבריו באירוע סגור של המערכת. המפיקה שחר כהן, וכתב הספורט עמית לוינטל. גורם בעיתון: "כל המערכת בשוק. מדובר במכה"

עמוס רגב. דודו בכר, הארץ
עמוס רגב במערכת העיתון/דודו בכר, הארץ

שני עובדים במערכת עיתון "ישראל היום" - כתב הספורט עמית לוינטל והמפיקה שחר כהן - פוטרו אתמול (ראשון) כיוון שנחשדו בהפצת סרטון שבו הוקלט עורך העיתון מברך את כהן ליום הולדתה. הדברים שאמר רגב בברכתו הגיעו לידי העיתונאי אורי משגב וזה פרסם אותם בבלוג שלו באתר הארץ. בעקבות הפרסום, הוזמנו חברי מערכת בישראל היום לבדיקת פוליגרף.

המקרה הותיר תחושה קשה בקרב עובדי העיתון. "לוינטל הוא אחד מכתבי הספורט המוערכים בתחום, היה בכל הטורנירים וסיקר את כל המשחקים הגדולים", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם במערכת העיתון. "כל המערכת בשוק. מדובר במכה". אורי משגב, אשר רשימת המוזמנים לפוליגרף הגיעה לידיו, טען כי אף אחד מהם אינו המקור שהעביר לו את הדברים והאשים את רגב בציד מכשפות.

רביב שכטר, עורך הספורט לשעבר של ישראל היום כתב הבוקר כי הצעד של רגב הוא אינו חוקי, לכאורה. "את לוינטל קלטנו לעבודה לפני שש שנים בערך מבלי שבאמת הכרתי אותו, עבדתי עם עשרות אנשים ב-15 השנים שלי בתקשורת ורק בודדים הגיעו לרמות הידע, המחויבות וההתמודדות עם השחיקה, שהפגין בימינו המשותפים בישראל היום", כתב בפייסבוק. "אתמול, בצעד לא חוקי לכאורה, הודיעו לו על סיום עבודתו. למה? כי גם אליו נשלח אותו סרטון ברכת יומולדת מטופש שבו עמוס רגב ליהג את השטויות הרגילות שאמר בכל אירוע בדסק. אז קודם כל לחברי בענף - קחו אותו לפני שייחטף. לא תצטערו. ודבר שני, תנחומיי למחליפי עודד שלו על נכס שאבד בגלל אטימות ומגלומניה של אנשים קטנים".

"מי יודע מה יקרה, אז בואו נחגוג"

רגב אמר לעובדיו באותו אירוע סגור, שהיה יום ההולדת של כהן וגם האירוע שהביא לפיטוריה: "אנחנו לקראת מלחמה וננצח בה", זאת כשעתיים אחרי התקיפה בדמשק שבוצעה במהלך יום פיזור הכנסת. משגב רמז למידע שידע רגב, המקורב לרה"מ על כוונותיו לכאורה של האחרון, ופלט אותו בפני עובדי העיתון. בעקבות הפרסום הוזמנו כעשרה חברי מערכת על ידי קב"ט החברה לעבור בדיקת פוליגרף, וזאת על מנת לבדוק מי הגורם שהדליף את הדברים.

דבריו המלאים של עמוס רגב, כפי שפורסמו, היו: "לפעמים בסרטים אתה עובר בשוט אחד מהרגע של המסיבה לרגע של המלחמה. אנחנו כנראה לקראת מלחמה. וננצח בה. זה ברור. לפני שעתיים הפציצו ממש בדמשק, ובעוד שעתיים מי יודע מה יקרה, אז בואו נחגוג". כאשר נשאל על כך על ידי אורי משגב הוא הכחיש כי התייחס להפצצה בדמשק וטען שהתכוון למלחמת הבחירות ומצב בשוק התקשורת.

דוברת ישראל היום, לירון ורדי גלר, לא התייחסה בחודש שעבר לשאלות באשר לזימונים לשימועים ותגובתה לסוגיית הפיטורים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully