וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה בגלגלצ: גם נועם לוינגר התפטר

6.1.2015 / 15:38

סגן מנהלת התחנה נועם לוינגר הודיע הבוקר במפתיע על התפטרותו מהתפקיד והוא יעזוב את התחנה לאחר יותר מעשור - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורמים בתחנה מצביעים על ירון דקל כאחראי: "מעולם לא הבין איך גלגלצ מתנהלת"

נעם לוינגר. יסמין ישבי, מערכת וואלה! NEWS
נעם לוינגר/מערכת וואלה! NEWS, יסמין ישבי

טלטלה בגלגלצ: סגן מנהלת התחנה נועם לוינגר הודיע הבוקר במפתיע על התפטרותו מהתפקיד והוא יעזוב את התחנה לאחר יותר מעשור - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לוינגר מודיע על עזיבה חודש לאחר שדלית עופר, מי ששימש כסגנה?, סיימה את התפקיד והוחלפה על ידי נדב רביד, שנכנס לתפקידו בימים אלה. לוינגר מונה על ידי מפקד גלי צה"ל ירון דקל להיות ממלא מקום מנהל גלגלצ עד לכניסתו של רביד לתפקיד, והוא יעזוב בעוד שבועיים.

בהודעה ששלח הבוקר לאנשי התחנה כתב לוינגר: "הגעתי לבניין היפואי הזה בשנת 2005 כחייל צעיר שמגשים חלום, ובמשך עשור הייתה גלי צה"ל לביתי, וגלגלצ למשפחתי". הוא החל את דרכו כחייל בגלי צה"ל ועם שחרורו מונה על ידי אלדד קובלנץ להיות רכז המערכת של גלגלצ. לפני כשנתיים מונה לסגנה של עופר. השנה נבחר לוינגר לאחד מעשרת הלהט"בים המשפיעים בתקשורת בישראל של וואלה! ברנז'ה.

מעבר גל"צ ללוד. אבי כהן
"נועם עוזב את גלגלצ בלי שירון מצא לו מחליף". ירון דקל/אבי כהן

"האחריות על כך מוטלת אך ורק על העומד בראשה"

גורם בתחנה: "ירון מעולם לא הבין איך גלגלצ מתנהלת וכל המהלכים שלו בתקופה האחרונה נראים כמסע הרס ונקמה, ומונעים משיקולים אישיים בלבד"

גורמים בתחנה מעידים על תחושת שבר, אי וודאות ואווירה קשה בקרב אנשי גלגלצ, שהחלה עם ההבנה שמנהל התחנה יגיע מבחוץ - ונמשכה עם ההודעה על הפרישה הבוקר. גורם בגלי צה"ל ששוחח עם וואלה! ברנז'ה אמר כי "ירון מעולם לא הבין איך גלגלצ מתנהלת, בין היתר מכיוון שדלית לא איפשרה לו דריסת רגל באוטונומיה שיצרה. הוא לא הפסיק לקנא בהצלחתה, וכל המהלכים שלו בתקופה האחרונה נראים כמסע הרס ונקמה, ומונעים משיקולים אישיים בלבד. בראשם אי-מינויו של אור צלקובניק לתפקיד המנהל וההתעקשות שלו להביא מנהל חיצוני לגלגלצ בכל מחיר". גורם אחר אמר כי "נועם עוזב את גלגלצ בלי שירון מצא לו מחליף, ובזמן שקליטתו של רביד עוד טרם הושלמה. גל העזיבות שעובר על גלי צה"ל וגלגלצ הוא חסר תקדים בהיקפו, והאחריות על כך מוטלת אך ורק על העומד בראשה".

נועם לוינגר אישר כי הודיע על פרישתו מהתחנה. מגלי צה"ל נמסר: אנו מאחלים לנועם לוינגר הצלחה רבה בכל אשר יפנה ובטוחים כי הקשר החם בינו לבין התחנה ימשיך גם אם לא כעובד התחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully