וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות קרות: בנווה אילן וברוממה נערכים לסערה

6.1.2015 / 21:05

אחרי שהסופה הקיצונית בשנה שעברה הותירה אותם במשך ארבעה ימים משדרים באמצעות גנרטורים, הפעם אנשי חברת החדשות של ערוץ 2 לא מתכוונים להיתפס לא מוכנים. גם ברשות השידור המתחדשת מקווים שלא לחזור על "יום הכיפורים של הטלוויזיה הישראלית"

שלג בחרמון הבוקר, ינואר 2015. חמד אלמקת, סוכנות ג'יני
שלג בחרמון הבוקר, ינואר 2015/סוכנות ג'יני, חמד אלמקת

אחרי שהסופה הקיצונית בשנה שעברה הותירה אותם במשך ארבעה ימים ללא חשמל משדרים באמצעות גנרטורים, השנה אנשי חברת החדשות של ערוץ 2 לא מתכוונים להיתפס לא מוכנים. בימים האחרונים ערכו בחברה סדרה של בדיקות לגנרטורים שמשמשים את האולפנים במידה ושוב, השנה, ייפול המתח בעת הסופה המתקרבת.

לא רק בזאת מסתכמת היערכות חברת החדשות לסופה: נוסף לרכבי הארבע על ארבע שהחברה מחזיקה כדרך קבע שכרו השנה אנשיה עוד שניים נוספים, וטרקטור מצויד בכף פילוס הוצב בחניון נווה אילן למקרה שהשלג ייערם. בחברה גם ערכו רכישה של ציוד לינה וביגוד חורף לעובדי החברה שישהו באולפנים במידה והם ייאלצו להעביר במקום את הלילה. רכבי החברה צוידו בשרשראות לנסיעה בשלג וקרח.

עוד שריינה החברה חדרים בבית מלון בסמוך לנווה אילן במידה ואנשיה יהיו נצורים באזור והכבישים המובילים לירושלים ייחסמו לתנועה. כבר ממחר בבוקר תעבה החברה את מערך כח האדם בירושלים ובאיזור הבירה, עם דגש על צוות טכני, כאשר חלק מאנשי החברה ילונו עוד מחר בבית מלון בירושלים במקום בתל אביב.

יעקב אילון. דויד וינוקור,
ימצא את עצמו לן באחד מהמלונות בי-ם. יעקב אילון/דויד וינוקור

כוננות שיא ברשות השידור

לא רק אנשי חדשות 2 נערכים: גם ברשות השידור, אשר המטה שלה נמצא בירושלים וגם הם זוכרים כיצד הניו נצורים בבניינים בשנה שעברה - נערכים בימים אלה לסופה. הנהלת הרשות הקצתה כלי רכב עם שרשראות על מנת שיתאפשר לנייד כתבים וצוותי צילום, וגם היא הורתה על הישארות של צוותים תורנים בבירה והם ילונו בבית מלון סמוך למערכת, במידה ואי אפשר יהיה להיכנס או לצאת מהעיר.

על עובדי רשות השידור אשר יבלו בירושלים נמנה גם מגיש "מבט" החדש יעקב אילון. אם לפני שנתיים התלונן אילון על הקושי הטכני הכרוך בעליה לבירה, כעת עם נפילת פתיתי השלג הראשונים הוא ימצא את עצמו לן באחד מהמלונות בעיר - סמוך לרוממה. זה המקום להזכיר כי בשנה שעברה כינה מי שהיה אז יו"ר רשות השידור אמיר גילת את סיקור הסופה בערוץ 1 "יום הכיפורים של הטלוויזיה הישראלית", והאשים את ההנהלה הקודמת באי היערכות ראויה. הפעם, לא מתכוונים אנשי הרשות לחזור על הטעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully