וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

i24news משיק קמפיין בינ"ל ראשון

7.1.2015 / 14:54

ערוץ החדשות הבינלאומי המשדר מישראל ישיק בערים מרכזיות באירופה קמפיין ראשון ובו יעביר מסר של פלורליזם. פרנק מלול: "אנחנו חיים את החדשות הרחק מהקלישאות ללא דעות קדומות, רק באמצעות פלורליזם ודיון ניתן לקדם את החדשות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ החדשות הבינלאומי i24news המשדר מישראל יעלה קמפיין פרסום גלובאלי לראשונה מאז עלייתו, ביולי 2013. הקמפיין יושק תחת הכותרת "החדשות הן איחוד כל השקפות העולם" והוא יעלה כבר השבוע בצרפת. הקמפיין הראשון והיחיד שהשיק הערוץ עד כה היה בישראל במהלך מבצע 'צוק איתן', תחת הכותרת "כיפת ברזל בתקשורת הבינלאומית".

המהלך השיווקי יכלול שלטי חוצות בערים הגדולות במדינות שונות וכן בנמלים הגדולים לצד קמפיין באינטרנט וברשתות החברתיות. הקמפיין מורכב משלוש כרזות, בכל אחת שני פרצופים המרכיבים פנים שלמות, ובערוץ מסבירים כי מטרתן היא לסמל את ערכי הפלורליזם והשיח, המגוון בהם דוגלים בערוץ. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום Lafayette Agency בשיתוף סוכנות Arena Media.

מנכ"ל i2news פרנק מלול מסר: "נוסחה זו היא לא רק סלוגן פרסומי, היא מבטאת את מהותו של ערוץ i24news. אנחנו מאחדים יחד עושר יוצא דופן של השקפות ומקורות מידע. 150 עיתונאים ביותר מ-35 מדינות, אמונות, ודעות פוליטיות שונים, עובדים יחד מנמל יפו בשלושה חדרי חדשות - צרפתית, אנגלית וערבית. אנחנו מארחים באולפנים את האישים המקומיים והבינלאומיים החשובים ביותר. אנחנו חיים את החדשות הרחק מהקלישאות ללא דעות קדומות ואנחנו מאמינים שרק באמצעות פלורליזם ודיון ניתן לקדם את החדשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully