וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידת שערים באזה"ת ראשל"צ

8.1.2015 / 11:15

בהנהלת גלובס הודיעו לאחרונה לעובדי המערכת כי יום העבודה שלהם יסתיים כחצי שעה עד שעה מוקדם יותר, שכן בקרוב יחל פיילוט להקדמת הירידה לדפוס. משכורות העובדים לא ייפגעו

עיבוד תמונה. גלובס, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/עיבוד תמונה, גלובס

הנהלת עיתון גלובס מתכננת להקדים את שעת הורדת העיתון לדפוס - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בהנהלה הודיעו לאחרונה לעובדי המערכת כי יום העבודה שלהם יסתיים כחצי שעה עד שעה מוקדם יותר, שכן בקרוב יחל פיילוט להקדמת הירידה לדפוס. כיום חלקים של העיתון יורדים לדפוס החל מהשעה 15:00, כאשר החלק האחרון שנשלח להדפסה הוא "שוק ההון" הכולל את נתוני הבורסה והוא יורד לדפוס לכל המאוחר בשעה 17:00. במסגרת הפיילוט מתוכננת הקדמת הדפסה של כשעה.

בגלובס סרבו הבוקר לענות לשאלות וואלה! ברנז'ה באשר להחלטה ולא הסיכמו לומר מה עומד מאחוריה. יחד עם זאת, גורם בעיתון אמר כי להחלטה לא תהיה משמעות מרחיקת לכת על תנאי העבודה של העובדים, שכן בהנהלה החליטו שלא לצמצם משכורות בעקבות כך. אי הפגיעה בתנאי העבודה תאפשר להנהלה ולוועד העובדים לשמור על השקט התעשייתי מאז הסתיים לפני חצי שנה משבר העבודה בעיתון, עת הושג הסכם לגבי תכנית ההתייעלות ופיטורים במערכת. הצדדים הסכימו אז על תכנית פרישה מרצון אשר לוותה במענק פרישה ותוספת ימי חופשה.

מגלובס נמסר בתגובה: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully