וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרון עמוק" נחשף - ויזנטל הורה על השעיית נסטלבאום

7.1.2015 / 17:54

העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל, הורה להשעות מתפקידו באופן מיידי את משה נסטלבאום - זאת לאחר שעקבות של אימייל שהופץ היום והשמיץ בכירים ברשות הובילו אליו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
גורם ברשות השידור: "אם נסטלבאום אכן עומד מאחורי האימייל הזה ומה שהפיל אותו זו שלומיאליות טכנית, הוא עשוי אפילו להפסיד את הפנסיה שלו כעובד ציבור שכן מדובר על פניו בעבירת משמעת חמורה"

העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל, הורה היום (רביעי) להשעות מתפקידו באופן מיידי את משה נסטלבאום - זאת לאחר שעקבות של אימייל שהופץ היום והשמיץ בכירים ברשות הובילו אליו.

האימייל היה חתום בכינוי האנונימי "גרון עמוק" והוא קרא לנמעניו להעביר לידו "חומר מפליל" על יונה ויזנטל, איילה חסון, שמעון אלקבץ, יעקב אילון וכן אודות הכנ"ר דוד האן ואחרים. למרות שהאימייל היה אנונימי כביכול - לא שונתה בו הגדרת ברירת המחדל של שם השולח, והוא הופיע: משה נסטלבאום, מי שנחשב למקורב להנהלת הרשות המודחת בראשות יוני בן מנחם. נסטלבאום הושעה עד לבירור הנסיבות במסגרת שימוע, ועד אשר יוכרע האם הוא עומד מאחוריו או שמא גורם כלשהו ברשות מנסה להפליל אותו.

האימייל מאת "גרון עמוק" האשים את ההנהלה הנוכחית ב"שחיתות רבה שהתפשטה במערכת", במתן "סדרת ראיונות לארדן מקורביו ברשת ב' של קול ישראל" וב"שכר ענק וחשבון הוצאות של יונה ויזנטל ושמעון אלקבץ". השולח "גרון עמוק" איים כי את החומר בכוונתו להעביר למשטרת ישראל ולמבקר המדינה. כותב האיימיל שלח אותו גם לבכירים ברשות השידור ובהנהלה וגם לעיתונאים, בהם בן כספית ממעריב ונתי טוקר מדה מרקר, אשר העלה את צילום המסך המפליל לעמוד הטוויטר שלו.

גורם ברשות אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי אם יימצא כי נסטלבאום, אשר אינו מחזיק כיום בשום תפקיד רשמי ברשות, אכן עומד מאחורי המכתב - הוא מצוי בבעיה חמורה. "אם הוא אכן עומד מאחורי האימייל הזה ומה שהפיל אותו זו שלומיאליות טכנית, הוא עשוי אפילו להפסיד את הפנסיה שלו כעובד ציבור שכן מדובר על פניו בעבירת משמעת חמורה", אמר הגורם. בעבר נעשו כמה ניסיונות להדיח את נסטלבאום מהרשות, זאת לאחר שנמצא אשם בעבירות שונות על כללי שירות נציבות המדינה, אולם הוועד המנהל היוצא של רשות השידור והנהלתה הקודמת תמכו בו וטרפדו את הניסיונות.

מרשות השידור לא נמסרה תגובה. עורכי דינו של משה נסטלבאום, אורון שוורץ ויוגב נרקיס, מסרו הערב הודעה ליונה ויזנטל לפיה "ראוי היה כי תיערך בדיקה מקצועית ודיסקרטית עם העובד ועם משטרת ישראל בטרם שדינו ייחרץ עם הוצאת החלטה נמהרת להשעותו, לפרסם דבר ההשעיה ותוך עצם קשירת שמו של מרשנו בפרסום זה". עוד הוסיפו עורכי דינו כי "כל קורא אינטליגנטי ממוצע הקורא הודעה זו- על שפתה העילגת והנמוכה - אמור להבין מיד, כי מדובר בזיוף פשוט שאין קשר בינו ובין מרשנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully