וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

9.1.2015 / 9:29

בגל"צ ממשיכים לעבות את דסק התרבות • וגם את תחום התקשורת • ואם תקשורת, תגידו שלום לסגן עורך וואלה! תרבות הנכנס, ולהתראות לעורכת ההומפייג' של Xnet שעוזבת • יש עוד, הכל בפנים

דיווחים מהשטח, כלומר, מגלי צה"ל: אחרי שדיווחנו השבוע על התפטרותו של נועם לוינגר מגלגלצ ובחודש הקודם על פרישתו של ראש דסק התרבות לירון זייד, כעת יש לאחרון מחליף - אפי בן אברהם אשר ירכז מעתה את עבודת הדסק שיעבור שינוי ארגוני קל. בשבועות הקרובים יורכב הדסק מחדש עם דגש על זמינות ומחויבות מקסימלית של כתבי התרבות החדשים לתחום התרבות בלבד, והכפיפות שלו לדסק החדשות תנותק.

מי הם אותם כתבים? שאלה טובה, הנה התשובה: כתבי התרבות הנכנסים הם דוד אלקלעי ולי עמרם-אילת. אליהם יצטרפו בקרוב כתבים נוספים ממחלקות השידורים והתוכניות, ועד שזה יקרה ימשיכו כתבי התרבות היוצאים לשמש בתפקידם עד להכשרת הדור הצעיר.

וניוז אחרון מגל"צ: בתחנה הוחלט בעקבות השינויים בדסק התרבות גם על מינוי כתבת חדשה לענייני תקשורת, מדע וטכנולוגיה - שירה הדס נקר, שתעזוב את דסק התרבות כאשר המחליפים יכנסו לתפקיד. מי שסיקר עד עתה את תחום התקשורת, עומר קדרון, יתמקד מעתה בתחום חדשות החוץ אותו סיקר עד עתה באופן חלקי. כתמיד, איחלנו לחיילים בהצלחה.

מכבה את הלפיד

תגידו ברוך הבא לאבן גבירול: אילן קפרוב הוא סגן עורך התרבות החדש של וואלה! תרבות. קפרוב היה מי שהקים את ערוץ התרבות של mako לפני שנתיים יחד עם נטע חוטר ושימש כעורך המשנה של הערוץ בשנתו הראשונה. לפני כשנה החליף את חוטר, שיצאה לחופשת לידה, ושימש כעורך הערוץ במשך שנה. לפני כן שימש קפרוב כעורך עמוד הבית של mako.

באתר xnet מבית ידיעות אחרונות נפרדים השבוע מעורכת ההומפייג' הוותיקה דנה לפיד, שתעזוב את האתר בתום ארבע שנים. לפיד שימשה בעבר גם כעורכת דף הבית של האתרים nrg ו-mako, והיא החליטה לעזוב את תחום העיתונות. נכון לכעת לא ימונה לה מחליף, ושני שחם תישאר עורכת ההומפייג' היחידה של האתר.

david_v@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully