וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון בן דוד יגיש ב-i24news תכנית שבועית בענייני בטחון

13.1.2015 / 15:05

הפרשן הצבאי של ערוץ 10 יצטרף ל-i24news כמגיש תכנית שבועית בנושאי ביטחון בשם "דיפנס", אותה יגיש באנגלית. בן דוד: "אני מאמין גדול ביכולתו של הערוץ להציג תמונה מאוזנת של ישראל לקהל צופים בינלאומי רחב"

אלון בן דוד. מיכל מיקה גורוביץ., מערכת וואלה! NEWS
אלון בן דוד/מערכת וואלה! NEWS, מיכל מיקה גורוביץ.

הפרשן הצבאי של חדשות ערוץ 10 אלון בן דוד יחל להגיש תוכנית שבועית בנושאי בטחון בערוץ החדשות הבינלאומי i24news. התכנית, מגזין שבועי בשם "דיפנס", תשודר מדי יום שלישי בשפה האנגלית ותתורגם גם לצרפתית.

בן דוד מסקר את צה"ל ומערכת הבטחון מזה שלושה עשורים. ב- 12 השנים האחרונות הוא משמש הפרשן הצבאי של חדשות 10 וכן כתב המגזין האמריקני "אוויאיישן וויק". בעבר שימש ככתב המגזין הבריטי לעניני בטחון "ג'יינס". מגזין "דיפנס" יסקר את נושאי הצבא והביטחון בישראל, במזרח התיכון, ובעולם וישלב מרואיינים בכירים, פאנל פרשנים וכתבות שטח.

אלון בן דוד מסר היום: "בשנה האחרונה הפך i24news לשחקן משמעותי במפת התקשורת הבינלאומית. אני מאמין גדול ביכולתו של הערוץ להציג תמונה מאוזנת של ישראל לקהל צופים בינלאומי רחב". מנכ"ל i24news, מר פרנק מלול מסר: "אני בטוח שתרומתו של אלון בן דוד לערוץ החדשות תהיה רבה ומבורכת, על אחת כמה וכמה לנושא הביטחון, אותו הוא מסקר מזה שנים במומחיות רבה. זה נפלא לראות עוד ועוד עיתונאים ישראלים מוכשרים מצטרפים להרפתקה המיוחדת ב-i24news".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully