וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת גם ביפו: מיקי חיימוביץ' תחל בהגשה של "יהיה בסדר"

14.1.2015 / 12:14

מיקי חיימוביץ' תחל בהגשה שבועית של התכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל, לצד אביב לביא - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. חיימוביץ' תחליף בתפקיד את לינוי בר גפן שהגישה את התכנית פעם בשבוע עד עתה, וכעת יוצאת לחופשת לידה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקי חיימוביץ' תחל בהגשה שבועית של התכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל, לצד אביב לביא - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. חיימוביץ' תחליף בתפקיד את לינוי בר גפן שהגישה את התכנית פעם בשבוע עד עתה, וכעת יוצאת לחופשת לידה.

את "יהיה בסדר" הגישו במשך שנים אביב לביא ואסף ליברמן. לפני חצי שנה מונה ליברמן לתפקיד למגיש יומן הבוקר של גלי צה"ל, ובמערכת התכנית חיפשו לו מחליפה אישה - ובחרו ביונה לייבזון. גם לאחר הצטרפותה של חיימוביץ' לתכנית, תמשיך לייבזון בהגשה לצד לביא ביתר ימות השבוע. בשנתיים האחרונות מגישה חיימוביץ' את התוכנית "המערכת"של רשת, המועמדת בימים אלה לפרס תכנית האקטואליה והתחקירים הטובה ביותר של האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה.

בשנה שעברה זכתה "יהיה בסדר" באות הוקרה מטעם ארגון "בזכות" הפועל למען בעלי מוגבלויות. "התכנית פועלת להגשמת זכותו וזכאותו של כל אדם, עד לפרט האחרון. היא מדלגת בתבונה, בחן ובנחישות, בין תילי תילים של חסמים פיסיים, ביורוקרטיים ואנושיים ופועלת להסרתם, כך שבפעם הבאה שאדם ייתקל בהם, לא יפול", נכתב בנימוקי הארגון על התכנית.

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully