וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב וואלה! מועמד ל"פוליצר של תעשיית המגזינים"

18.1.2015 / 10:11

כתבת תחקיר של אמיר תיבון יחד עם העיתונאי האמריקני בן בירנבאום, הבוחנת את מאחורי הקלעים של המו"מ המדיני שניהל במזה"ת ג'ון קרי, מועמדת לאחד מפרסי העיתונות החשובים בארה"ב National Magazine Award

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיבון ובירנבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבת תחקיר של אמיר תיבון, הכתב המדיני של וואלה! חדשות, מועמדת לאחד מפרסי העיתונות החשובים בארה"ב. מדובר בכתבה שפירסם תיבון בקיץ האחרון במגזין "ניו רפאבליק", יחד עם העיתונאי האמריקני בן בירנבאום. השניים תיארו את "מאחורי הקלעים" של המשא ומתן הישראלי-פלסטיני בהובלת ג'ון קרי. בסוף השבוע פורסם כי הכתבה שלהם מועמדת ל-National Magazine Award, שנחשב ל"פוליצר של תעשיית המגזינים".

הכתבה של תיבון ובירנבאום מועמדת לפרס בקטגוריית התחקיר, לצד שש כתבות נוספות שהגיעו לקו הגמר בקטגוריה זו. במסגרת הכתבה, חשפו תיבון ובירנבאום לראשונה ציטוטים מתוך "מסמך המסגרת" שגיבש ג'ון קרי, כמו גם כיצד כיצד השתכנע נשיא ארה"ב, ברק אובמה, להסכים לשחרר את המרגל ג'ונתן פולארד. הכתבה פורסמה בחודש אוגוסט וזכתה לשבחים ב-CNN, וושינגטון פוסט, וול סטריט ג'ורנאל וכלי תקשורת מובילים אחרים בארה"ב.

פרס ה-National Magazine Award מוענק על ידי אוניברסיטת קולומביה ואיגוד עורכי המגזין האמריקנים מאז שנת 1966. רשימת המועמדים המצומצמת, הכוללת כמה עשרות כתבות בקטגוריות שונות, נבחרה מתוך כ-1,500 כתבות שהוגשו לוועדת הפרס ע"י 263 מגזינים ברחבי ארה"ב. צוות השופטים כלל מאות עורכים בכירים ומרצים לעיתונות. טקס הענקת הפרס ייערך בחודש הבא בניו יורק, אז גם יוכרזו הזוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully