וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימוץ נעים: אורלי וגיא יוצאים ל"חופשת לידה"

וואלה! סלבס

20.1.2015 / 16:28

שמעתם על תהליך שעבר הזוג הטלוויזיוני לקבלת ילד כמשפחת אומנה? אחרי שאורלי וגיא פתחו את לבם (ואת ביתם בריאליטי), התהליך הושלם. בקרוב, יצאו לחופשה מתכנית הבוקר. וואלה! סלבס מגדלת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
. אורלי וילנאי וגיא מרוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורלי וילנאי וגיא מרוז ניסו להביא ילד ביולוגי לעולם אך למרבה הצער כשלו, דיברו מול המצלמות הריאליטי "מחוברים+" על הרצון בצאצא משותף - ואז, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס - החליטו לעשות מעשה מחמם לב ולשמש כמשפחת אומנה לילד קטן. כעת, כך נדמה, התהליך קרוב לסיום והשניים יצאו בקרוב למעין "חופשת לידה", שבה יתמקדו בטיפול בעולל שיצטרף לחייהם. מרגש!

אורלי וגיא, פרסמו הבוקר בעמוד הפייסבוק של תכנית הבוקר הם מגישים בשנים האחרונות בערוץ 10 - כי מחר (ד') יבשרו ההודעה מפתיעה במהלך השידור החי. "שוב בוקר טוב", כתב מרוז ברשת, "כאמור מחר בשמונה וחצי, נמסור אורלי ואני בשידור הודעה דרמטית מבחינתנו. מבחינתכם החיים ימשכו כרגיל. כל טוב ונשמח לראותכם בין צופינו". מיד עם פרסום הסטטוס, החלה המולת ניחושים ברשת, שגרסה כי השניים יודיעו על חבירה לתנועה פוליטית לקראת הבחירות הקודמות. עם זאת ובהתאם לדבריהם, נדמה כי ההודעה תעסוק יותר בחייהם האישיים של השניים.


עוד סיפורי סלבס:
רק בריאות: בעלה של נינט טייב עבר תאונת דרכים
ברוכה הבאה: הדוגמנית אור גרוסמן מציגה בטן הריון
בר רפאלי מדברת על חתונה, הריון וליאונרדו דיקפריו

אורלי וילנאי, גיא  מרוז. רפי דלויה
קונגרג'וליישנז. אורלי וגיא/רפי דלויה

אז מה הבשורה הדרמטית? צמד האקטיביסטיים הנשואים מהמסך, יספרו, ככל הנראה, לכל צופיהם כי בימים הקרובים יקבלו לזרועותיהם ילד, שיהפוך אותם למשפחה אומנה. עם זאת, על פי חוקי המדינה, השניים ישמשו כמשפחתו הזמנית של הילד, עד שהוא יחזור לידיי הוריו או יעבור לאימוץ - אז אורלי וגיא יאלצו להיפרד ממנו.

בהודעה, כנראה יספרו השניים כי וילנאי תצמצם את זמן המסך שלה באופן משמעותי בתקופה הקרובה ואילו מרוז, ישאר בתכנית, אך גם יצמצם במעט את שעות השידור, זאת על מנת להתמקד בגידול הילד ובטיפוח התא המשפחתי. שיהיה בהצלחה!

מערוץ 10, המשדר את התכנית, בחרו שלא להגיב לדברים ומסרו "אורלי וגיא יגידו את שיגידו מחר בשמונה וחצי בבוקר".


וואלה! סלבס יצאה לחופשת לידה אחרי הצטברות של גזים בבטנה.


רכלו על חופשת הלידה של אורלי וגיא בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully