וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות השמועות על מותו: מדור העירום של ה"סאן" חי וקיים

22.1.2015 / 11:00

דובר הצהובון לעג למספידי "עמוד 3" אחרי שהעיתון שב לפרסם דוגמניות חשופות חזה. "מתנצלים בפני הכתבים שביזבזו עלינו יומיים של דיווחים"

ימים ספורים בלבד אחרי שדווח על מותו, מתברר כי "עמוד 3", מדור תמונות העירום של ה"סאן" הבריטי, חי וקיים. שלשום דיווחו כלי התקשורת בבריטניה ובעולם כי הצהובון הנודע יפסיק לפרסם נשים חשופות-חזה בכפולה הפותחת שלו; אלא שהחגיגה הייתה מוקדמת: הבוקר חזר ה"סאן" לסורו, והצהובון לועג על יחסי הציבור החינמיים שקיבל ממתחריו.

בתמונה שפורסמה בעמוד 3 של מהדורת ה"סאן" הבוקר, נראית דוגמנית בלונדינית עירומה קורצת למצלמה תחת הכותרת "הבהרות ותיקונים". התצלום מלווה בכיתוב קצר: "בהמשך לדיווחים של כל כלי-התקשורת האחרים, ברצוננו להבהיר כי זהו עמוד 3 - וזוהי תמונתה של ניקול, בת 22 מהעיר בורנמות'. אנו מתנצלים בפני כתבי העיתונים והטלוויזיה שביזבזו את היומיים האחרונים בדיווחים עלינו".

הדיווח המקורי על הסרת המדור התפרסם ב"טיימס" הלונדוני, שכמו ה"סאן" נמצא בבעלות איל-התקשורת רופרט מרדוק. מרדוק אמר בשנה שעברה כי המדור "מיושן", ואמירה זו צוטטה כחיזוק למהלך. היעדרו של המדור משתי מהדורות העיתון בימים שני ושלישי השבוע התקבלה כאישור נוסף למהימנות הדיווח, חרף הכחשה מצד דובר העיתון, דילן שארפ.

אף על פי כן

ביומיים האחרונים עסקה התקשורת הבריטית בהרחבה בנושא, ומהדורות החדשות אירחו את מובילות הקמפיין "לא עוד עמוד 3", שהודיעו על ניצחון. שרת החינוך בממשלת בריטניה, ניקי מורגן, אף בירכה על ההחלטה ואמרה כי היא התקבלה "באיחור מצער".

מאז הופיע לראשונה לפני 44 שנים, הפך "עמוד 3" לשם נרדף לתכנים צהובים ונחותים בתקשורת הבריטית. בשנים האחרונות גברה מאוד הביקורת על המדור, וה"סאן" צמצם את הופעתו לימי חול בלבד, אך המשיך לפרסם את המדור באינטרנט ובטוויטר.

דובר ה"סאן" כתב לפנות בוקר בטוויטר: "כבר אמרתי שזו ספקולציה, ואמרתי שלא צריך לבטוח בדיווחים שמקורם בגורמים שאינם מקושרים ל'סאן'. הרבה אנשים עומדים להיראות כעת מאוד מטופשים". "אף על פי כן", נכתב הבוקר בגרדיאן הבריטי, "פרשנים משוכנעים כי בסופו של דבר, ימיו של עמוד 3 ספורים בשל התנגדותו של רופרט מרדוק לפרסום תמונות העירום".

בסרטון: כתבת בי-בי-סי על ביטול מדור תמונות העירום של ה"סאן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully