וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הציע שריון בליכוד, אראל סג"ל דחה

22.1.2015 / 21:05

ראש הממשלה שקל לשריין את איש "גלי ישראל" וערוץ 20 אראל סג"ל במקום ה-11 ברשימת הליכוד, אולם האחרון דחה את ההצעה. "בשלב הזה של חיי, אין בי תשוקה לעשייה פוליטית פרלמנטרית. להיכנס רק עבור האגו והכבוד, זה טפשי וגס"

אראל סגל ודני דנון בפאנל באולפן וואלה, יום הבחירות, ינואר 2013. מגד גוזני
אראל סגל ודני דנון בפאנל באולפן וואלה, יום הבחירות, ינואר 2013/מגד גוזני

(עדכון: 23 בינואר 2015, 15:35)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שקל לשריין את העיתונאי אראל סג"ל במקום ה-11 ברשימת הליכוד - כך אישרו אמש (חמישי) גורמים במפלגה. עם זאת, סג"ל דחה את ההצעה.

סג"ל כתב בעברו טור הומוריסטי במעריב. בשנת 2008 הפסיק את כתיבת הטור בעיתון ועבר לכתוב אותו במקור ראשון. לטענתו, מעריב לא רצה לאפשר לו לכתוב על דעותיו הפוליטיות הימניות. סג"ל חזר לכתוב טור שבועי במוסף "סוף השבוע" של מעריב באוגוסט 2009. ב-2011 עבר לכתוב טור שבועי ב"מוספשבת" של העיתון בשם "סג"ל בדרכים". בעקבות המשבר במעריב ב-2014 בו העיתון כמעט נסגר ורבים מעובדיו פוטרו, הפסיק סג"ל לכתוב בו ועבר לכתוב באתר האינטרנט מידה. בנוסף, הגיש תוכנית בשם "סג"ל עצבני" ברדיו 103. בשנת 2014 החל להנחות את תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 20. כמו כן, סג"ל מגיש תוכנית יומית בשעות 10:00-12:00 ברדיו גלי ישראל.

מהליכוד נמסר: "ראש הממשלה לא הכריע לגבי השריונים בליכוד ועדיין בוחן מועמדות ומועמדים ראויים רבים".

שורת עיתונאים זכו לשריונים לקראת הכנסת ה-20. ינון מגל שוריין במקום השביעי של "הבית היהודי", צגה מלקו התברגה במקום השלישי במפלגת "כולנו" ושרון גל נבחר על ידי ליברמן למקום החמישי ב"ישראל ביתנו".

הבוקר (שישי) פרסם סג"ל בפייסבוק הודעת הבהרה לפיה אכן נבדקה עמו אפשרות של להצטרף למפלגת הליכוד, אולם הוא סרב לכך והחליט להישאר בתקשורת. "לפני יומיים פנו אלי ושאלו על היתכנות המהלך וכמובן שאם ראש הממשלה פונה וקורא לבוא לפגישה, אני בא ובוודאי שוקל הצעה שרוב הסיכויים לא תחזור בגלגול הזה", כתב סג"ל, והוסיף: "בשלב הזה של חיי, אין בי תשוקה לעשייה פוליטית פרלמנטרית ולהיכנס רק עבור האגו והכבוד זה טפשי וגס [...] אולי זה עוד יקרה, אבל בינתיים אני ממשיך בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully