וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופכים כסאות בחדשות הבידור

25.1.2015 / 14:16

עורך "חדשות הבידור" של HOT אבי כהן יצא לחופשה של מספר ימים לאחר שריב קולני פרץ בשבוע שעבר בינו לבין מגיש התכנית ליאון רוזנברג. מעדויות עולה כי הוויכוח הגיע עד כדי זריקת חפצים האחד על השני. וואלה! ברנז'ה גורסת שהשלום מתחיל בתוכנו

ליאון רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
ליאון רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

עורך "חדשות הבידור" של HOT אבי כהן יצא לחופשה של מספר ימים לאחר שריב קולני פרץ בשבוע שעבר בינו לבין מגיש התכנית ליאון רוזנברג - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מעדויות עולה כי הוויכוח גלש לכדי ריב של ממש, במהלכו אף השליך אחד הצדדים חפצים אל עבר השני, אולם גורמים במערכת התכנית מכחישים זאת. נכון להיום טרם שב כהן למערכת התכנית.

אבי כהן מונה לעורך "חדשות הבידור" לפני כשנה וחצי, אז החליף את אסף כשר שחזר לעבוד בערוץ הספורט אחרי גיחה קצרה של שנה ב-HOT. גורם במערכת התכנית סיפר היום לוואלה! ברנז'ה כי ויכוחים בין כהן לרוזנברג לא היו עניין נדיר, אבל הריב בשבוע שעבר היה הקש ששבר את גב הגמל, לדבריו. "קורה שמתגלעים ויכוחים בין עורך תכנית למגיש, במיוחד כשמדובר בתכנית יומית אינטנסיבית", אומר הגורם, שמוסיף: "אולם במקרה הנוכחי היו כנראה הצטברות של מקרים כאלה, ואלה הביאו להחלטה של כהן לצאת לחופשה של כמה ימים".

אבי כהן הכחיש את הדברים. ליאון רוזנברג בחר שלא למסור תגובה, והפנה לקבלת תגובת הערוץ. ב-HOT בידור ישראלי מסרו: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully