וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית סימן טוב הירש מצטרפת לאסף גיל: תשמש כמנהלת השיווק הבינ"ל

27.1.2015 / 10:21

סימן טוב הירש מגיעה ל"גיל הפקות" מערוץ 10 שם כיהנה במשך 8 שנים כמנהלת פיתוח התוכניות ורכש הפורמטים. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מכירת פורמטים ישראליים בעולם

אילנית סימן טוב. ברני ארדוב
אילנית סימן טוב/ברני ארדוב

מינוי נוסף ב"גיל הפקות": אילנית סימן טוב הירש מונתה למנהלת מערך השיווק וההפצה הבינלאומי של החברה. סימן טוב הירש מגיעה ל'גיל הפקות' מערוץ 10 שם שימשה במשך 8 שנים כמנהלת פיתוח התוכניות ורכש הפורמטים. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מכירת פורמטים ישראליים בעולם.

סימן טוב הירש חתומה על תכניות שונות בערוץ 10 בהן "בייבי בום", "היפה והחנון", "טריני וסוזאנה" ו"לעוף על המיליון". כמו כן היתה אחראית על רכש הפורמטים בערוץ. בעבר שימשה כעורכת הראשית של ערוץ YESY והיתה מבין מקימיו. בנוסף היתה העורכת הראשית של תוכנית הריאליטי הראשונה בישראל "פרוייקט Y" והינה מחלוצות תחום הריאליטי בארץ.

אסף גיל יו"ר החברה מסר הבוקר: "גיל הפקות" הינה חברה צומחת, אשר לצד הפקת פורמטים מרכזיים מהעולם, מפתחת פורמטים מקוריים המעוררים עניין רב בחו"ל. אנו שמחים על הצטרפותה של אילנית לחברתנו ובטוחים שניסיונה בעולם התוכן והכלים אשר היא מביאה יתרמו רבות לתפקיד החדש".

אסא רם מנכ"ל החברה הוסיף: "גיל הפקות הולכת ומחזקת את הצוות המקצועי שעובד בה. סימן טוב הירש מצטרפת לשדרה רחבה של אנשי טלוויזיה מהטובים בארץ ובהם: עומר לקנר, יובל כהן, אוהד גל עוז, דורית גבירצמן, אריק טל ודנה אדרי שכולם אנשי תוכן והפקה שעובדים באופן קבוע בגיל הפקות".

סימן טוב הירש: "עם הפיכתה של ישראל לשחקנית משמעותית בתחום התוכן בעולם, אני מודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי להוביל את הפעילות הבינלאומית של אחת מחברות התוכן המובילות בישראל 'גיל הפקות' ולייצא פורמטים ישראליים לחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully