וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליט ריאליטי תובע את שי ודרור: "השפילו וביזו אותי"

29.1.2015 / 12:23

אחרי שזוכה מכל אשמה בשנת 2000, ולמרות שב-2008 בית המשפט החליט להרשיע אותו בגין "בעילה אסורה בהסכמה" - החליטו צמד המגישים לכנות את פליט הריאליטי בטייטל "אנס" בתכנית הרדיו שלהם. עכשיו, הוא מתכוון לתבוע אותם במאות אלפי שקלים. וואלה! סלבס האישה הטובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי אנס? שי ודרור/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא פעם ראשונה ששי גולדשטיין ודרור רפאל עולים לכותרות בזכות הפה הגדול שלהם. הפעם, נראה שמישהו החליט לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולהגיש נגדם תביעה בגין לשון הרע ופגיעה בשמו הטוב.

לאחרונה הגיש דוד דגמי, המוכר לכם יותר מתכנית הריאליטי "הכפר", מכתב תביעה ל'רדיו ללא הפסקה', שטוען כי במסגרת תכנית הבוקר, השניים הכפישו את שמו וביזו אותו לאחר שטענו כי אותו דגמי הוא בעצם אנס.

רוצים עוד רכילות?
צא אל החלון: הבעל של נינט טייב לוהט בתחתונים בלבד
חם בישראל: צ'לסי הנדלר רוכבת על גמל עירומה
כמה יופי! הקמפיין הבינלאומי של הכוכבת הישראלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא אנס! דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא הורשע באונס"

קצת היסטוריה: בשנת 2000, כשהיה בן 18, קיים דגמי יחסי מין עם נערה בת 14, בעקבות האירוע הוגשה תלונה במשטרה, אך התיק נסגר לאחר ארבעה חודשים מחוסר עניין לציבור. אממה, בשנת 2008, החליטה אמה של הנערה להגיש תביעה נגד דגמי בגין בעילה אסורה בהסכמה. בית המשפט גזר עליו שישה חודשי עבודות שירות וקנס של 20,000 שקלים.

אך כאן לא נגמר הסיפור. באחת מתכניות הבוקר שלהם, העלו שי ודרור, ביחד עם אבי נוסבאום, את מנחה התכנית, בוקי נאה, רפאל אמר לו: "דווקא אתה בוקי נאה, שכל כך חשוב לו הצדק ונגד הפשע ונגד.. פתאום אתה מנחה תכנית שבה משתתף אנס". בעוד שגולדשטיין מוסיף: "דווקא ערוץ 10 מכניס לתוך תכנית אנס", בנוסף, גם נוסבאום הצטרף ואמר: "אבל הוא הורשע באונס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אבי נוסבאום. תמר מצפי, ספק 500
עוד נתבע. אבי/ספק 500, תמר מצפי

"אנשים הסתכלו עליו במבטים מבזים"

בוקי, שניסה להסביר לשלושת השדרנים שמדובר בשקר, וכי הוא לא הורשע באונס, נתקל בתגובה נוספת של נוסבאום, שאמר: "מה זה הוא לא ביצע אונס, בן 19 ששכב עם בת 13, על פי החוק זה אונס", והמשיך ואמר, "לא לא לא לא אין דבר כזה. לפי החוק בן 19 ששוכב עם בת 13 זה אונס, אל תבלבל את המוח. זה אונס. אתה רוצה להשתתף בתכנית שמשתתף בה אנס, לפחות תהיה גבר תגיד על הזין שלי אני מנחה התוכנית שמשתתף בה אנס, אל תבלבל במוח, זה אנס זה אנס".

בכתב התביעה, שהוגש על ידי עורכי הדין גלית מרציאנו ורועי לוי, נטען כי במהלך הראיון עם בוקי, הוזכרה המילה 15 פעמים, דבר הגרם, על פי כתב התביעה, "להשפלה ולביזיון והוציאו אותו מהרגשת הביטחון בה הוא חי עד כה". עוד נטען כי מאז השידור, "החלו אנשים להסתכל על התובע אחרת - מאדם נורמטיבי הפך התובע בין לילה לאנס. אנשים הסתכלו עליו במבטים מבזים ומזלזלים והתלחששו אודותיו בכל מקום אליו הגיע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשמים או לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הפגיעה היתה כה אנושה, עד שנאלץ לסגור העסק"

עוד מתאר כתב התביעה את הפגיעה באורח חייו של התובע וטוען כי "רכזת השכבה בבית ספרו של בנו הבכור של התובע אף זימנה אותו לשיחה מיד לאחר הפרסומים, בשל הצטיירותו כעת לאחריהם כאנס וכמי שעשוי להיות בעייתי". בנוסף, בנו של התובע סבל מהצקות בבית הספר והתחנן להוריו שישאירו אותו בבית ולא יאלצו אותו ללכת לבית הספר.

בנוסף, טוען דגמי כי גם עסקיו נפגעו, "אנשים חדלו להזמין את שירותי החינה שהעניק התובע במסגרת עסקו, ששגשג עד הפרסום. הפגיעה היתה כה אנושה עד שהוא נאלץ לסגור העסק, וכעת הוא עובד כשליח, דבר שגרר גם ירידה משמעותית בהכנסותיו".

כעת, החליט דגמי לתבוע את שלושת המגישים ואת תחנת הרדיו על סך של 400 אלף שקל, וזאת ללא הוכחת נזק. מנגד, הציע עורך הדין של הרדיו, כי בנוסף לכך שהקטע המדובר כבר הוסר מהרשת, הם מוכנים לפרסם הבהרה שתוסכם על שני הצדדים. נכון לכתיבת שורות אלו, התביעה עומדת בעינה ודגמי לא מתכוון להסכים לפשרה שהוצעה.

מרדיו ללא הפסקה אישרו כי קיבלו את התביעה ומסרו כי: "הדבר הועבר לטיפול עורכי דין".

וואלה! סלבס תבעה פעם את אמא שלה, על כך שסיפרה לכולם שהיא אמא שלה. איזה בושות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully