וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטח מתחמם: הפגנה מול בית ידיעות

1.2.2015 / 12:51

מטה הצעירים של מפלגת הליכוד מארגן הפגנה הערב מול בניין ידיעות אחרונות ברחוב מוזס בתל אביב, זאת במחאה על מה שמכנים במפלגה "תעשיית השקרים, ההסתה וההכפשות של הליכוד, ואת שמו של ראש הממשלה ומשפחתו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוני מוזס ובינימין נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטה הצעירים של מפלגת הליכוד מארגן הפגנה הערב (ראשון) מול בניין ידיעות אחרונות ברחוב מוזס בתל אביב, זאת במחאה על מה שמכנים במפלגה "תעשיית השקרים, ההסתה וההכפשות של הליכוד, ואת שמו של ראש הממשלה ומשפחתו". המפגינים יתכנסו מול בניין ידיעות בשמונה בערב.

מארגני ההפגנה אומרים כי ההפגנה היא מול כל כלי התקשורת והתנהלותם בתקופה האחרונה בכל מה שנוגע לראש הממשלה ונמנעים מלציין את ידיעות אחרונות כגוף התקשורת המרכזי. יחד עם זאת כתב אחד המארגנים בפייסבוק, יובל אלגד, כי "אין לי בעיה עם ישראל היום כמו שאין לי בעיה עם הארץ, לתקשורת מותר להביע את דעתה והיא אמורה לעשות כן, אך יש הבדל עצום בין זה לבין ידיעות אחרונות".

הוא לא נימק מהו בדיוק ההבדל לדעתו, אולם בשבוע החולף הדם הרע בין קבוצת ידיעות בראשות נוני מוזס לבין לשכת נתניהו הגיע לשיא נוסף, כאשר עמוד הבית של ynet פרסם באותו היום שורה של שש כותרות שונות שתקפו אחת אחרי השנייה את ראש הממשלה ורעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully