וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לעודד בן עמי לפוצץ ראיון עם בר רפאלי?

וואלה! סלבס

1.2.2015 / 13:45

הטופמודל התראיינה לתכנית האקטואליה "שש עם עודד בן עמי", אך סירבה לענות על שאלות שקשורות לפוליטיקה. לאנשי ההפקה שניסו להתערב אמר המגיש "שקו לי" ועצר את הראיון - בן עמי מכחיש שאמר זאת. וואלה! סלבס נשיקה צרפתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתול שחור. בר רפאלי ועודד בן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מעט פעמים, סלבס מחליטים לפוצץ ראיונות בעקבות שאלות שלא ממש נעימות להם לאוזן. ההיסטוריה מלאה באנשים שקמו באמצע דו שיח מתועד או פשוט ניתקו את הטלפון, כי לא ממש אהבו את מה ששואלים אותם. אבל מה, מראיינים שמפוצצים ראיונות הוא מקרה נדיר ביותר. בטח כשמדובר במגיש עודד בן עמי והדוגמנית בר רפאלי.

רפאלי, שהצטלמה בשבוע שעבר לרשת האופטיקה "קרולינה למקה ברלין", התיישבה מול המצלמה של תכנית האקטואליה "שש עם עודד בן עמי" - והחלה לענות על השאלות של המגיש. בשלב מסוים שאל בן עמי את הדוגמנית שאלות הנוגעות לפוליטיקה.


רוצים עוד רכילות?
זוג חדש: איתי תורג'מן והאקסית של עידן יניב ביחד
דרמה: מסיבה עמוסת סלבס הופסקה על ידי המשטרה
רצה לחופה: אלכסה דול מ'המירוץ למיליון' בשמלת כלה

בר רפאלי. צילום: עידו איז'ק,
לא מדברת על פוליטיקה. בר רפאלי/צילום: עידו איז'ק

הטופמודל, הסבירה למגיש עם חצי חיוך, שהיא מעדיפה שלא לדבר על פולטיקה וחיכתה לשאלה הבאה. אלא, שגם השאלה הבאה נגעה לפוליטיקה, ורפאלי השיבה לבן עמי שכפי שאמרה וכפי שסוכם - היא לא מוכנה לדבר על פוליטיקה.

באותו הרגע, קפצו מול המצלמה אנשי ההפקה של הפרסומת, במטרה להסביר לו שהשאלות לא לעניין, אלא שהדבר לא מצא חן בעיניי המגיש המעונב - שהחליט שהגישה של ברבור ושל אנשי ההפקה לא מוצאת חן בעיניו וירה לכיוונם את המשפט "שקו לי", תוך שהוא מבקש לקטוע את הראיון. אגב, את ההקלטה הלוהטת אתם לא תוכלו לראות, כי בחברת החדשות החליטו לגנוז את הראיון.

באותו היום

בר רפאלי על הצעת נישואים: "הכל המצאה"

לכתבה המלאה
בר רפאלי. צילום: עידו איז'ק,
עודד מי?/צילום: עידו איז'ק

עודד, נשקו לך?
"במהלך הראיון התערבו לפתע איש ואישה שהם לא בר רפאלי, כך שלא היה טעם להמשיך את הראיון עמה. לכן, הוא הופסק. הראיון לא ישודר".

מ"קרולינה למקה ברלין" נמסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס נושקת רק לגיל הבלות.


רכלו על הראיון הגנוז של בר רפאלי עם עודד בן עמי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully