וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון רוזנבלום צולב את מהדורת חדשות 2 בביקורת רותחת

2.2.2015 / 13:07

"בליל של קיטש, צדקנות וחנפנות, זיבולי מוח והסחות-דעת", כך מתאר פובלציסט "הארץ" לשעבר דורון רוזנבלום את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 ומחמיא לזו של ערוץ 10. "מי מסוגל לשאת את זה - ערב ערב, יום אחרי יום?". לא נגענו

דורון רוזנבלום בהלווייתו של זאב סגל- פרופסור למשפטים והפרשן המשפטי של הארץ, ינואר 2011. נמרוד סונדרס
דורון רוזנבלום/נמרוד סונדרס

פובלציסט עיתון "הארץ" לשעבר דורון רוזנבלום פרסם בעמוד הפייסבוק שלו טקסט ביקורתי חריף על מהדורת החדשות של ערוץ 2, החלטות העריכה שלה, מגישיה ועיתונאיה והאופי שלה באופן כללי. בחברה ביקשו הבוקר שלא להתייחס לדבירם. על מה יצא קצפו? הנה הטקסט, לא נגענו:

"אני מתקשה להבין איך אנשים מסוגלים בכלל לצפות במהדורת חדשות ערוץ 2 לכל אורכה, ועוד לתת לה עדיפות רייטינג כה גדולה על פני חדשות ערוץ 10: האם טחו עיניהם מלהבדיל בין הנשכנות, האומץ והחינניות של האחרונה לעומת העיסה המייגעת של הראשונה?"

"איזו מהדורת חדשות בעולם מוגשת ונארזת כך? עם תרועת הפתיחה הפומפוזית, ההיסטרית-תמיד, שרק למשמעה אתה נתקף עיקצוצים; עם יונית על שלל מחוותיה וקידותיה הניאו-יפאניות, ומילמוליה המאונפפים, המנסים לדחוס בתזזית איזו דעתנות מבולעת בסוף כל אייטם, אבל כל אייטם; או לחילופין קושמרו שפשוט צועק – צועק! – את המהדורה לכל אורכה, ואינו נותן למרואיינים לסיים משפט; או דיווחיו המושרים של הכתב המזמר לענייני משטרה, ודיברורי המטכ"ל של "הפרשן" הצבאי; עם הכיסוי הפוליטי בידי חנפני שררה או חובשי כיפות המבליעים בקריצה אג'נדה; עם יראת השלטון מצד אחד, ו"תחקירים נועזים" נוסח "כלבוטק", הנטפלים תמיד לגננות מסכנות ולרמאים קטנים, מצד שני; עם סיפורי-פח על אב ובתו שלא התראו עשרים שנה, או עוזרת בית שהתחתנה עם מיליונר, ידה ידה ידה....; שלא לדבר על סיפורי שכול ופציעה שמהם "נצא עכשיו להפסקת פרסומות" של עשר דקות בכל עשר דקות - - - מי מסוגל לשאת את זה - ערב ערב, יום אחרי יום?".

"נכון, חלק מהמאפיינים המעצבנים האלה משותפים גם למהדורת 10, ומצד שני - עתונאים טובים יש בשתי המהדורות; אבל איכשהו בחדשות ערוץ 2 הכל טובע באותו בליל של קיטש, צדקנות וחנפנות, זיבולי מוח והסחות-דעת - - -. ובעצם, כשחושבים על זה - במידה רבה ערוץ 2 מסביר את תופעת נתניהו, ולהיפך. ומה הפלא? הם נולדו ביחד, תאומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully