וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אילן אבישר מתכנן קאמבק?

3.2.2015 / 11:34

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה נערכה פגישה בין יו"ר הרשות השנייה לשעבר אבישר לבין איתן צפריר - ראש מטה שר התקשורת וראש הממשלה לענייני תחום התקשורת, מה שהעלה את ההשערה כי ברצונו להתמנות למנכ"ל הרשות

ד"ר אילן אבישר. ברני ארדוב
ד"ר אילן אבישר/ברני ארדוב

האם יו"ר הרשות השנייה לשעבר אילן אבישר מתכנן קאמבק? לוואלה! ברנז'ה נודע לאחרונה נערכה פגישה בין אבישר לבין עו"ד איתן צפריר - ראש מטה שר התקשורת וראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני תחום התקשורת. אבישר שימש כיו"ר מועצת הרשות הקודמת, זו שהוחלפה על ידי שר התקשורת הקודם גלעד ארדן בסוף השנה שעברה. את מקומו של אבישר תפסה אוה מדז'יבוז' והיא משמשת כיו"ר המועצה כיום.

מאז פרישתו של מנכ"ל הרשות הקודם שי באב"ד לטובת הצטרפות למפלגתו של משה כחלון, מתנהלת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ללא מנכ"ל בתפקיד קבע. בחודש האחרון משמש סמנכ"ל הכספים ומשאבי האנוש של הרשות ניר שוויקי כמנכ"ל בפועל, ותהליך מינוי מנכ"ל קבע לא צפוי להתבצע לפני מינויו של שר תקשורת.

גורם בכיר במשרד התקשורת אמר לוואלה! ברנז'ה כי הפגישה בין השניים הייתה קצרה, וכי היא התקיימה לבקשתו של אבישר. הגורם הכחיש כי ישנה כוונה במשרד ראש הממשלה או התקשורת לקדם את אבישר לתפקיד מנכ"ל הרשות. "כל נושא המינויים ברשות השנייה הוא פרורגרטיבה בלעדית של מועצת הרשות, ואין לנו עניין להתערב בנושא, ובמיוחד לא בתקופת בחירות", אומר הבכיר.

על תפקוד המועצה היוצאת בראשות אבישר ועל היחסים בין חבריה הועברה ביקורת רבה. סכסוכים אישיים ופוליטיקה פנימית הביאה לעיכוב בקידומם של נושאים מסוימים, כמו גם אי-הסכמות בין אבישר לבין מנכ"ל הרשות שי באב"ד והיחסים העכורים שהיו בין השניים. עמותת "הצלחה" אף פנתה למשרד התקשורת בדרישה לפזר את המועצה "משום שאינה מסוגלת למלא את תפקידה כראוי". השר ארדן דחה אז את פניית הארגון, אולם פיזר את המועצה זמן קצר לאחר מכן.

עו"ד איתן צפריר סרב לאשר או להכחיש את דבר קיום הפגישה, ומסר כי הוא אינו נוהג למסור מידע על פגישות אישיות שהוא מקיים. את תגובתו של אילן אבשר לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully