וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה מול רשת: "תחקיר 'המערכת' מוטה לטובת העובדים הסוציאלים"

5.2.2015 / 12:23

המאבק בין העובדים הסוציאלים לבין קבוצות הורים לילדים שהוצאו מבתיהם מגיע אל מפתן רשת ברמת החייל - שם, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, צפויה להתקיים הפגנה נגד שידור תחקיר בנושא; "מיקי חיימוביץ' וערוץ 2 מתנהלים כשכירי חרב של משרד הרווחה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאבק בין העובדים הסוציאלים לבין קבוצות של הורים לילדים שהוצאו מבתיהם על ידי רשויות הרווחה יגיע הערב (חמישי) אל מפתן בניין זכיינית ערוץ 2 רשת - שם, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, צפויה להתקיים הפגנה נגד שידור תחקיר של "המערכת" שיעסוק בעובדים סוציאליים. "מיקי חיימוביץ' וערוץ 2 מתנהלים כשכירי חרב של משרד הרווחה", טוענים ההורים, ומאשימים את מערכת התכנית בשידור תחקיר מוטה לטובת העובדים הסוציאלים.

בחודשים האחרונים מתקיים מאבק רווי יצרים בין קבוצת הורים הפועלת תחת השם "הורים שכולים לילדים חיים", בראשות מוטי לייבל, לבין ארגון העובדים הסוציאליים. בארגון אומרים כי לאחרונה החמירו מקרים של איומים והטרדות של עובדים סוציאליים על ידי הורים שילדיהם נלקחו מהם לאחר התערבות של גורמי רווחה. ב"המערכת" הערב ישודר פרק שיעסוק בקשיים עמם מתמודדים העובדים הסוציאליים בישראל, ולייבל ואנשיו מתכוונים להפגין נגד התחקיר שאותו הם מאמשים כמוטה לטובת משרד הרווחה ואנשיו. עוד טוענים ההורים כי בפרומו המקורי לתחקיר שודר ציטוט של גורם אנונימי במשרד הרווחה שכינה את ההורים עמם מתעמתים אנשי המשרד כ"הביוב של המדינה".

רשת: "התוכנית מציגה את התמונה הקשה שעולה ממצב הרווחה בישראל"

רק השבוע התערב היועץ המשפטי לממשלה במאבק והוציא צו הגנה זמני על שתי עובדות במשרד הרווחה מפני לייבל, המארגן את ההפגנה היום מול משרדי רשת. במשרד המשפטים אמרו כי הצו נועד "לשים קץ לתופעה של התייצבות מול בתי עובדים סוציאליים תוך קריאת קריאות פוגעניות ומאיימות, תליית כרזות בסביבת המגורים, פרסום הכפשות בעיקר באתרי אינטרנט, וזאת במטרה ברורה לרפות את ידיהן, להלך עליהן אימים ולהרתיען ממילוי תפקידן הציבורי".

בשלב זה לא נראה כי תהיה מניעה מקבוצת "הורים שכולים לילדים חיים" להפגין מול משרדי רשת בזמן שידור התכנית. מרשת נמסר בתגובה: "'המערכת' עוסקת בקשיים ובעוולות בחברה הישראלית. התוכנית נגעה והציפה מצוקות שונות כמו: הדיור הציבורי, עובדי קבלן וביטוח לאומי. גם הערב מציגה התוכנית את התמונה הקשה שעולה ממצב הרווחה בישראל, ואת הקשיים והתסכול איתם מתמודדים העובדים הסוציאליים. צר לנו על הכוונה לערוך הפגנה עוד בטרם שידור התוכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully