וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקשר בין ביבי לאדלסון זועק לשמיים הון-שלטון-עלון"

8.2.2015 / 10:36

(עדכון) אחרי שפעילי הליכוד הפגינו מול בניין ידיעות אחרונות ורה"מ עקץ את העיתון בסרטון תעמולה שפרסם, מגיעה תשובת "המחנה הציוני" עם מסע"ת מול מערכת ישראל היום: "נתניהו מסתובב עם חבילת מרגרינה על הראש". בתוך כך, דרישה ממנהלי חברות החדשות: קיימו עימות

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

(עדכון: 12:20)

התקשורת הופכת רשמית לחלק מערכת הבחירות: מפלגת המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי ליבני כינסה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מול מערכת העיתון "ישראל היום" ברחוב השלושה בת"א. במסיבה, מול מערכת העיתון התומך בראש הממשלה נתניהו ותוקף חדשות לבקרים את "ידיעות אחרונות", תקפו נציגי המפלגה את נתניהו ואת שלדון אדלסון.

"לפני שבוע וחצי עמדו ארבעה נתינים של נתניהו ומכרו לציבור לוקשים על עמותת V-15. הם רק שכחו שהאיש ששלח אותם להתבזות כך, ביבי נתניהו, מסתובב מזה מספר שנים עם חבילת מרגרינה על הראש. מולנו כאן ניצב מפעל המרגרינה שלו. מולנו נמצאת עמותת המיליונים של נתניהו. למקום הזה מוזרמים מידי יום מיליוני שקלים שמגיעים היישר מכספי המהמרים בלאס וגאס על מנת לייצר עלון שמטרתו להסתיר את המציאות מאזרחי ישראל", אמר יו"ר מטה הבחירות של המפלגה ח"כ איתן כבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך חומרי תעמולה שחולקו במסע"ת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תקבעו מקום, תקבעו שעה ואנחנו נהיה שם"

"הצעירים יודעים שנתניהו מהמר על העתיד שלהם. הם יודעים שנתניהו שם את הז'יטונים שלו על אייל הימורים ושהוא עובד אך ורק עבורו ועבור האינטרסים שלו. לא עבורם...ביבי טוב ליהודי. ליהודי הזה קוראים שלדון אדלסון. והקשר הזה בינו לבין ביבי הוא קשר צועק לשמיים של הון-שלטון-עלון", הוסיף.

"בעלון הזה לא תקראו לעולם על הניסיון של ביבי לקדם זיכיון לקזינו לשלדון בטוקיו, לא תקראו על פגישותיו הליליות הדחופות של ביבי עם שלדון בשיכון בבלי בת"א...לכן לא נאפשר לעלון הריאליטי הזה לטשטש את המציאות מאזרחי ישראל. בכוונתי להגיש עוד היום עתירה לוועדת הבחירות המרכזית ולבקש שההוצאות על עלון התעמולה ישראל היום יכללו בתקרת ההוצאות של הליכוד בבחירות. רוצים תעמולה? אין בעיה. תשלמו".

עוד באותו נושא

"הנחייה לעבור על טורי הרכילות? האוזניים נשרפות כששומעים דבר כזה"

לכתבה המלאה

"רוצים תעמולה? תשלמו". העתירה של כבל:

פנייה למנהלי חברות החדשות: "דרשו מנתניהו לקיים עימות טלוויזיוני"

בתוך כך, כבל פנה הבוקר כבל במכתב למנכ"לי חברות החדשות בשלושת הערוצים המובילים בבקשה לקבוע תאריך לעימות חזיתי בין שני הטוענים לכתר ראשות הממשלה. "תקבעו מקום, תקבעו שעה ואנחנו נהיה שם. אם רה"מ לא ייענה אני מציע שתפסיקו לסקר אותו, תפסיקו לשדר את הסרטונים שלו ותפסיקו להתייחס להודעות שהוא מוציא לעיתונות. אתם לא צינור תעמולה, יש לכם תפקיד חשוב במערכת הבחירות ואסור לכם למעול בו. אחרת, לא תהיו שונים בהרבה ממפעל המרגרינה שניצב כאן מולנו", כתבו במפלגה לאבי וייס, גולן יוכפז ואיילה חסון.

גרירת מערכות העיתונים למערכת הבחירות רק תתפוס תאוצה עם מסיבת העיתונאים היום, זו לאחר שבשבוע שעבר היה זה "ידיעות אחרונות" שאירוע מחאה התקיים מול הבניין ממנו הוא פועל. מטה הצעירים של מפלגת הליכוד ארגן אז הפגנה מול הבניין ברחוב מוזס בתל אביב נגד מה שכינו "תעשיית השקרים, ההסתה וההכפשות של הליכוד, ואת שמו של ראש הממשלה ומשפחתו".

ובינתיים, בסוף השבוע, פרסם ראש הממשלה סרטון תעמולה בו הוא לועג לעיתון ידיעות אחרונות ולאתר האינטרנט ynet (המכונים בסרטון "ידיעות שקרניות" ואתר lie-net, בהתאמה). הסרטון נועד מתייחס בביטול לפרשות שונות שהתפרסמו בשבועות האחרונים על נתניהו ומשפחתו ותוקף ישירות את קבוצת ידיעות שקידמה את הפרסומים.

"אבל זה פורסם בליי-נט". הסרטון של נתניהו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully