וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימין בלחץ? ישראל היום יגדיל התפוצה ב-350,000 עותקים

8.2.2015 / 14:39

תפוצתו של החינמון "ישראל היום" המזוהה עם רה"מ תגדל בשבועות הקרובים - כך מאשרים הבוקר בעיתון לוואלה! ברנז'ה. ישראל היום: "הגידול - בשל סקר TGI"

ישראל היום. דוד אברהם,
ישראל היום/דוד אברהם

תפוצתו של "ישראל היום" תגדל בשבועות הקרובים - כך מאשרים הבוקר (ראשון) לוואלה! ברנז'ה בהנהלת העיתון, שם יתחילו גם בהפצה חינם של מהדורת סוף השבוע של העיתון אשר תוגדל ב-70 אלף עותקים לפחות. בכך תגדל למעשה תפוצת "ישראל היום" בכ-350 אלף עותקים עד ליום הבחירות. מדובר בהשקעה של מיליוני שקלים מצד מו"ל העיתון שלדון אדלסון.

למרות שבהנהלת העיתון לא מודים בכך, הגדלת התפוצה תשרת גם חלק ממערכה כוללת יותר החורגת את מאבק העיתונים ישראל היום וידיעות אחרונות ומגיעה עד לראש הממשלה. בעוד האחרון נהנה מתמיכה בלתי מסוייגת בעיתונו של חברו איל ההון שלדון אדלסון, שכמובן יזרים להנהלת העיתון בישראל כספים לצורך הגברת התפוצה - בעיתון המתחרה ידיעות אחרונות ואתרו ynet סובל נתניהו מפרסום רע.

בישראל היום מייחסים הבוקר את הכוונות להגדלת הקבוצה למניעים עסקיים נטו, ומתנערים מכל רמז למניעים פוליטיים או קשר לבחירות. גורם בעיתון טוען הבוקר כי ההחלטה על הגדלת מספר העיתונים התקבלה אך ורק בעקבות סקר TGI שפורסם לאחרונה ואשר הצביע על כך כי מגמת ההתרחבות בפערי החשיפה בין ישראל היום וידיעות אחרונות נבלמה.

בעיתונות סוף השבוע ממשיך ידיעות אחרונות להוביל ואף מתחזק בעוד ישראל היום נותר בקפאון. את המגמה הזו - אומר גורם בעיתון, מזהים אנשי ישראל היום כנקודת תורפה אותה מבקשים כעת לשנות. התזמון, כך נטען - מקרי.

מישראל היום נמסר בתגובה: "אחרי שישראל היום התבסס כעיתון המוביל בישראל באמצע השבוע, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בשמונה סקרים רצופים של TGI, אנחנו ממשיכים בתנופה לממש יעד נוסף: להפוך לעיתון הנקרא ביותר גם בסופי השבוע. מדובר ביישום תוכנית ארוכת טווח, שכדי לממשה נרכש למעלה משנה בית דפוס. עתה, משהוא מתפקד במלואו – אנחנו יכולים להיענות לדרישה העצומה מצד הציבור, ולספק עותקים נוספים לכל דורש. נפגש בסקר TGI הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully