וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הקיצוצים: נחתם הסכם קיבוצי בידיעות הקיבוץ

9.2.2015 / 14:39

על רקע הקיצוצים הנרחבים הצפויים בעיתון עליהם דווח בוואלה! ברנז'ה - ארגון העיתונאים והנהלת התנועה הקיבוצית חתמו על הסכם קיבוצי. ההישגים: מענק פרישה, יישום תקנון אתיקה והקמת ועדה פריטטית. מעקב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון העיתונאים וועד עובדי ידיעות הקיבוץ חתמו על הסכם קיבוצי עם הנהלת התנועה הקיבוצית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ועד העובדים אשר קם בחודש דצמבר 2014 וארגון העיתונאים החליטו להילחם ולא להיכנע לקיצוץ אותו רצתה ההנהלה לממש ודרשו לבוא עימם במשא ומתן לקראת הסכם קיבוצי. ידיעות הקיבוץ משתייך לרשת המקומונים של ידיעות תקשורת והעובדים מועסקים תחת התנועה הקיבוצית.

עם תום המגעים הוחלט כי הקיצוץ יהיה מופחת מיעדו המקורי, ובהתאם גם נחתם ההסכם הקיבוצי. על פי ההסכם, עיתונאי שיפרוש זכאי למענק פרישה, תוקם ועדה פריטטית לפתרון בעיות ותקנון האתיקה של מועצת העיתונות יוכנס להסכם. את המו"מ והחתימה על ההסכם ליווי עו"ד מורן סבוראי ואמיר בשה ממשרד בני כהן ושות'.

הדר קנה, מלווה את המו"מ מטעם ארגון העיתונאים אמרה היום: "אנו מברכים על ההסכם החשוב שנחתם יחד עם הנהלת התנועה הקיבוצית. מדובר בצעד ראשון בתהליך שמטרתו לייצר יחסי עבודה הוגנים וטובים בין התנועה לעיתון ולאפשר לעיתונאים להמשיך למלא את תפקידם הציבורי ולסקר את הקיבוצים והתנועה על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully