וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ערוץ 1 רוצה יותר אייטמים, לא כולם מרוצים

15.2.2015 / 14:02

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מנהלת חטיבת החדשות איילה חסון ורכז המערכת ויקו אטואן יזמו לאחרונה מסמך חודשי המרכז את היקף עבודת הכתבים ומציג את התפוקה של כל אחד מהם. הכתבים מתמרמרים: "רואים בכך הקנטה, השפלה, זלזול וחוסר אמון"

יעקב אילון. דויד וינוקור,
יעקב אילון/דויד וינוקור
גורם בחטיבה עוקץ את אטואן: "עד לא מזמן היינו קולגות וחוץ מהתקפות לחימה, לא זכור לנו שהייתה תפוקה כל כך גדולה מצידו"

נוהל חדש בחטיבת החדשות של ערוץ 1 מעורר מרמור בקרב הכתבים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי מנהלת חטיבת החדשות איילה חסון ורכז המערכת ויקו אטואן יזמו לאחרונה מסמך חודשי המרכז את היקף עבודת הכתבים ומציג את התפוקה של כל אחד מהם לפרטי פרטים. המסמך, המופץ באופן פנימי לחברי מערכת החדשות, גורם לכעס בקרב כמה מהם הטוענים כי מדובר ביוזמה משפילה.

המסמך הפנימי מסכם עבור כל כתב במערכת החדשות את היקף העבודה שלו באותו החודש - כמה כתבות הוא הכין, כמה הופעות היו לו באולפן, איזה תפקידים נוספים מילא במהלך החודש וכדומה. על המסמך חתום ויקו אטואן, רכז הכתבים החדש, והוא נוסח בעצה אחת עם מנהלת החטיבה איילה חסון. "כל הנתונים של כל הכתבים חשופים לעיני כולם", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם במערכת החדשות של ערוץ 1 שבחר להישאר אנונימי. "אנו רואים בספירת הכתבות ומדידה שכזאת צעד שהמטרה שלו היא הקנטה, השפלה, זלזול וחוסר אמון בעבודה מסורה של שנים". הגורם מוסיף כי הכתבים חוששים להביע מחאה בנושא בפני חסון, מחשש פן יבולע להם.

"אנחנו נוהגים למדוד את עצמנו באיכות ולא בכמות ומתפלאים על התמיכה שאולי נובעת מחוסר ידיעתה של מנהלת החדשות", אומר גורם נוסף, שגם עוקץ את אטואן: "עד לא מזמן היינו קולגות וחוץ מבתקופות לחימה, לא זכור לנו שהייתה תפוקה כל כך גדולה מצידו. מאז שנכנס לתפקיד הוא פועל שלא כשורה". גורם אחר דווקא תומך ביוזמה. "מערכת חדשות זה לא כתב אחד, אלא צוות", הוא אומר. "הסיכום החודשי הוא הדרך של אטואן וחסון להעריך את היקפי העבודה של הכתבים, וזה כדי שיוכלו להשתפר".

ויקו אטואן ביקש שלא להתייחס לידיעה ומסר כי "מדובר במסמך פנימי". תגובת הנהלת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully