וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל כלול, גם הסטייל

19.2.2015 / 15:41

שמח בבית הוורד: איש יחסי הציבור ברק רום טוען שסגן עורכת "הכל כלול" איים עליו תוך שימוש במשפט "אני הולך לזיין אותך בתחת". בתכנית אומרים מנגד כי רום הוא זה שקילל ואיים באופן אישי על עובדים. וואלה! ברנז'ה קפצה למים העכורים, ודגה את הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנחות התוכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טענות הדדיות לקללות ואיומים בין מערכת תכנית הצרכנות "הכל כלול" של ערוץ 10 בהגשת סיון כהן ונגה ניר נאמן לבין איש יחסי הציבור ברק רום, הבעלים של משרד "ברק רום תקשורת". אל וואלה! ברנז'ה הגיעו טענות הצדדים לפיהן פנייה של מערכת התכנית אל רום כדי לבקש את תגובתו לצורך תחקיר על אחד מלקוחותיו הסתיימה בטונים צורמים: רום טוען שסגן עורכת התכנית איים עליו ואמר לו "אני הולך לזיין אותך בתחת", בתכנית אומרים מנגד כי רום הוא זה שקילל ואיים באופן אישי על עובדים במערכת - אולם הוא מכחיש, והגיש תלונה למנכ"ל הערוץ. הנה הפרטים:

בימים האחרונים התקבלה במערכת "הכל כלול" תלונה צרכנית של אישה שרכשה מחברת שמשווקת דיאטות ערכה להרזיה בעלות של אלפי שקלים, ולאחר ההתנסות בה היא חשה ברע. בהתייעצות עם רופא היא הפסיקה את הטיפול ודרשה את כספה בחזרה, אולם החברה הסכימה להחזיר לה רק חלק קטן מהסכום. מערכת "הכל כלול" פנתה לחברה בבקשה לתגובה, ואז הסתבר שבעקבות הפנייה של אנשי ערוץ 10 החברה מסרה ללקוחה שהכסף יוחזר - רק בתנאי שהאייטם לא ישודר בתכנית.

סגן עורכת התכנית, לירן שבתאי, יצר קשר עם ברק רום המייצג את החברה ושאל אותו לפשר ההתנהלות וההתנייה אל מול הלקוחה באשר לשידור האייטם בתכנית. הפנייה הזו הסתיימה בצעקות הדדיות ובתלונה שהגיש רום למנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי כנגד שבתאי על כך שהתבטא נגדו באופן גס, מעליב ומאיים. במערכת התכנית, מנגד, אומרים לוואלה! ברנז'ה כי בניסיון לבטל את האייטם, ניסה רום להלך אימים על חברי מערכת התוכנית באמצעות קללות וגידופים חמורים ולאיים באופן אישי על אנשיה.

ברק רום, על מה התלוננת למנכ"ל ערוץ 10?

"הם אינם נוהגים ביושר, ועושים אייטם זהה על אותה חברה בתוך שלושה שבועות. כהשתגובה שמסרתי להם לא נראתה לו הוא איבד את הצפון והתחרפן. הוא אמר לי 'אני הולך לזיין אותך בתחת' - אין להתבטאות כזו שום הצדקה מקצועית, ועל זה התלוננתי. 23 שנים אני בתחום יחסי הציבור ומעולם לא קרה לי מקרה כזה".

במערכת התכנית אומרים שאיימת עליהם באופן אישי, ושאתה התחלת עם הקללות. תגובתך?

"זה מכוער מצידם. לא קיללתי ולא איימתי - אין שקר גדול מזה. אתה שמעת פעם שפה כזו מנציג של ערוץ 10? כשאמרתי לו שאני מתלונן עליו למנכ"ל הוא המשיך ואמר 'אני שם עליך זין'. ההתנהגות שלו מוכיחה שיש הם שיקולים זרים".

סגן עורכת "הכל כלול" לירן שבתאי הפנה לקבלת תגובה ערוץ 10, משם נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "התוכנית הכל כלול עורכת בדיקות בעקבות פניות שמגיעות למערכת. קללות ואיומים לא ירתיעו את התוכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully