וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 14 שנה: אור צלקובניק פורש מגלגלצ

19.2.2015 / 16:24

המנהל המוסיקלי של גלגלצ אור צלקובניק הודיע לעובדי התחנה כי החליט לסיים את התפקיד. צלקובניק, מוותיקי התחנה ומבכירי העורכים המוזיקליים בישראל, היה למעשה בכיר גלגלצ האחרון שנותר בה מאז נכנס לתפקידו ירון דקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אור צלקובניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנהל המוסיקלי של גלגלצ אור צלקובניק הודיע היום (חמישי) לעובדי התחנה כי החליט לסיים את התפקיד. צלקובניק, מוותיקי התחנה ומבכירי העורכים המוזיקליים בישראל, הצטרף לגלגלצ לפני יותר מ-14 שנים והוא יעזוב בעוד כחודש. טרם נודע על זהות מחליפו.

צלקובניק, בן 31, התגייס לקורס העיתונאים של גלי צה"ל בשנת 2001 ושירת כעורך מוסיקלי בגלגלצ ובגלי צה"ל. עם שחרורו נשאר לעבוד כאזרח בתחנה, ומונה על ידי אלדד קובלנץ, מנהל גלגלצ דאז, בגיל 23 לתפקיד המנהל המוזיקלי של גלגלצ. במסגרת התפקיד היה אור אחראי על כלל העורכים המוסיקליים, השידור, הקו התחנתי, האופי והפעילות המוסיקלית בתחנה. כמו כן יזם הפקות חוץ רבות ושיתופי פעולה רבים עם גופים חיצוניים, בין היתר עם WAZE. במהלך שנותיו בתחנה לקח אור חלק בעריכת כל רצועות השידור בגלגלצ, והיה לאיש הקשר המרכזי בין תחנת הרדיו המצליחה לתעשיית המוסיקה. בשנה שעברה אף זכה אור לתואר "עובד צה"ל יחידתי מצטיין" מטעם ראש אכ"א.

צלקובניק היה למעשה בכיר גלגלצ האחרון שנותר בה מאז גלגולה הקודם, וכעת התחלפו למעשה כל הבכירים בה מאז נכנס לתפקידו ירון דקל כמפקד גלי צה"ל: כהונתה של דלית עופר שניהלה את התחנה במשך שמונה שנים הסתיימה לפני כשלושה חודשים, ואת מקומה תפס נדב רביד. אחריה הודעה סגנה, נועם לוינגר, כי ברצונו לסיים את התפקיד והוא פרש מהתחנה לאחר כעשור.

בהודעה שכתב היום לעובדי התחנה כתב צלקובניק: "קשה לסכם במילים 14 שנים בתחנה המואזנת ביותר ובכך למעשה לקחת חלק בעיצוב הפסקול של המדינה, על כל מה שעברה בשנים האחרונות. זכיתי לשרת את חיילי צה"ל ואזרחים יקרים שהחזירו לי ולתחנה המון אהבה. כל שנותר הוא רק להגיד תודה ושעכשיו, כשהתחנה בשיאה, הגיעה העת להמשיך הלאה. אני מודה מעומק ליבי לדלית עופר המנהלת היוצאת ולאלדד קובלנץ, מייסד התחנה, על כל מה שלימדו אותי ועל האמון שנתנו בי. אני מודה לצוות עובדי וחיילי גלגלצ המוכשרים שהיו לי ללא פחות ממשפחה ומאחל הצלחה למנהל הנכנס".

בהמשך להודעתו מסר ירון דקל מפקד התחנה: "אור הוא ללא ספק חלק חשוב ומהותי מהצלחתה של גלגלצ, התחנה המואזנת ביותר בישראל. מדובר באיש מקצוע מעולה, אחד מהטובים בשוק אם לא הטוב שבהם. אני בטוח שנכונו לאור התנסויות נוספות שאולי ביום מן הימים אף יחזירו אותו לתחנה. בשמי ובשם התחנה כולה אני מאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully