וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל עזיבות ב-ynet: ארבעה עיתונאים ותיקים פורשים

22.2.2015 / 16:02

פרסום ראשון: חודש סוער באתר ynet מבית ידיעות אחרונות, שם הודיעו על עזיבה בזה אחר זה עיתונאים ותיקים, ביניהם עורך מדור המחשבים אהוד קינן, מנהלת הפרויקטים המיוחדים מור אלזון וכותב ביקורות הטלוויזיה האנונימיות רועי מנדל. האם הדבר קשור לאיחוד המערכות המתקרב?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל עזיבות. מערכת ynet/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש סוער באתר האינטרנט ynet מבית ידיעות אחרונות, שם הודיעו על עזיבה בזה אחר זה ארבעה עיתונאים ותיקים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורך המחשבים אהוד קינן הודיע על פרישה, מנהלת התוכן והפרויקטים המיוחדים מור אלזון פורשת גם היא, העורכת במדור הבריאות עדנה אברמסון החליטה גם היא לעזוב, וגם כתב הוידאו והמגזין הוותיק של דסק החדשות רועי מנדל - הודיע על פרישה מהתחום.

אלזון היא הוותיקה מבין הפורשים, והיא עוזבת את ynet לאחר עשור באתר. גם אהוד קינן נחשב לאחד מוותיקי ynet - והוא עוזב אחרי תשע שנים באתר. את מדור המחשבים הוא עורך מזה שנתיים וחצי, אז החליף את יונתן זילבר. לקינן כבר מונה מחליף, רן רימון, שמבצע את התפקיד בנוסף לעריכת דף הבית של ynet. גם מחליפתה של עדנה אברמסון נכנסת בימים אלה לתפקידה. באשר לרועי מנדל, מלבד היותו כתב מגזין, ההערכה בתעשייה גורסת כי הוא אחד מצמד כותבי ביקורת הטלוויזיה האנונימיים "השחור והלבן", אולם הוא סרב היום בשיחה עם וואלה! ברנז'ה לאשר זאת.

אהוד קינן. אסף שגיא,
עוזב אחרי תשע שנים באתר. אהוד קינן/אסף שגיא

גורם באתר ynet שנשאל האם יש קשר בין העזיבות של העיתונאים הוותיקים, אמר לוואלה! ברנז'ה: "אכן מדובר בעובדים ותיקים שקרה שעוזבים בצמידות, אולם הם קיבלו את ההחלטות כל אחד ואחת על דעת עצמו. יחד עם זאת, איחוד המערכות והמעבר לראשון לציון מרחף מעל כולם - ואף אחד לא יודע מה יוליד יום". גורם אחר, הוסיף: "כמובן שיש חששות של ממש לקראת המעבר, אבל זה אצל כל העובדים בקבוצת ידיעות. עדיין לא ברור לכולם לגמרי מה תהיה המשמעות של זה על תנאי העבודה ועל התקנים".

העיתונאים המצוינים בכתבה אישרו את הפרטים. מאתר ynet נמסר: "אנו רוצים להודות לכל אחד ואחת ומאחלים הצלחה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully