וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הממחטות

22.2.2015 / 18:10

הסקסולוגית והיועצת הזוגית ד"ר לימור בלוקמן נדהמה לגלות את תמונתה מתנוססת באתרי פורנו, כפרסומת לאתרי פורנו, מלווה בטקסט כה בוטה שהחלטנו כי מוטב שנצנזר. כעת היא תובעת 100 אלף ש"ח מהאתר והחברה שמפעילה אותו

לימור בלוקמן (מתוך: האתר הרשמי). : www.drlimor.com, מערכת וואלה!
"הפגיעה היא כפולה – הן בהיבט האישי והן בהיבט המקצועי". בלוקמן/מערכת וואלה!, : www.drlimor.com

הסקסולוגית והיועצת הזוגית ד"ר לימור בלוקמן מאיימת לתבוע את אתר הפורנו "דיסקרטי" ואת החברה המפעילה אותו, "יותר מחברים בע"מ", לאחר שגילתה שמופיעה בו תמונה שלה כמודעת פרסומת לשירות למציאת נשים לצרכי קיום יחסי מין מזדמנים. ד"ר בלוקמן מרבה להופיע בכלי התקשורת, ונחשבת לאחת הסקסולוגיות המוכרות בישראל. היא טוענת כי "מי שצופה בפרסום המביש באתרים הפורנוגרפיים, סבור שמרשתנו מציעה שירותי מין לכל דורש, והכל מרצונה ותוך שיתוף פעולה עם האתרים", נכתב בהתראה לפני תביעה ששלחה באמצעות עורכי הדין שחר סקברר ונמרוד גרון ממשרד סקברר-גרון.

בכתב התביעה, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, היא דורשת פיצוי של 100 אלף ש"ח על עוגמת הנפש לצד הסרה של כל בתמונות השלה מהאתר. "המקרה המתואר לעיל הוא כל כך חמור, שאין מילים לתאר את הפגיעה האיומה והבוטה בכבודה של בלוקמן, בשמה הטוב ובמוניטין שלה, בייחוד, אך לא רק, כאשר ההקשר של הפרסום המביש נושק - אך שונה בתכלית ובאופן ברור - לתחום עיסוקה של בלוקמן, שהיא כאמור סקסולוגית ויועצת זוגית. ברי כי בכך, הפגיעה היא כפולה – הן בהיבט האישי והן בהיבט המקצועי", נכתב.

"מרשתנו מעולם לא הסכימה ולא תסכים לפרסום כלשהו באתרים פורנוגרפיים או באתרים דוגמת אתרכם, והיא לעולם לא נטלה ולא תיטול חלק ולא הייתה ולא תהיה מעורבת בתכנים כה ירודים, בוטים, משפילים וחמורים שמוצגים באתרים הללו", נכתב. "אין מדובר בפרסום צדדי או שולי, אלא מדובר בפרסום בולט מאד! בהיקף גדול! שמפורסם בדפים ראשיים של אתרים פורנוגרפיים שונים, כאשר תמונתה מתנוססת באופן מחפיר ומביש לצד טקסט מזעזע ומשפיל".

שחר סקברר ונמרוד גרון. יח"צ, עיבוד תמונה
"מרשתנו מעולם לא הסכימה לפרסום באתרים פורנוגרפיים". עורכי הדין שחר סקברר ונמרוד גרון/עיבוד תמונה, יח"צ

מנהל האתר: "לא מכיר את האישה, נטפל בהסרת התמונה באופן מיידי"

בעל השליטה בחברת "יותר מחברים בע"מ", נועם שניר, אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי למרות שהתמונה הופיעה באתר שבבעלות החברה, לא היא בעלת השליטה על מודעות הפרסום. "אנחנו לא משתמשים בתמונות, אלא משתמשים במה שנקרא רשתות שותפים", הוא אומר. "כנראה שאחד השותפים ברשת לקחת תמונה כזו והשתמש בה, לא אנחנו בחרנו את התמונה והיא לא נשלחה אלינו לאישור".

שניר מוסיף כי כלל לא ראה את הפרסומת המדוברת. "עורכי הדין כלל לא שלחו אלינו לי את הפרסום עצמו. ברגע שיהיה לי אותו אני אוכל לדעת מי שם אותו, ואנחנו נפנה את העו"ד למי שאחראי לכך. אני לא מכיר את האישה, ונטפל בהסרת התמונה באופן מיידי", תגובת שניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully