וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נור סטאר מדיה" רכשה את זיכיון הפרסום בתחנות הדלק

22.2.2015 / 18:10

חברת השילוט "נור סטאר מדיה" רכשה את הזיכיון הבלעדי לשילוט בתחנות הדלק המובילות "פז", "דור אלון", ו"דלק", ומחוץ למאה מהן יוצבו עמודי הפרסום הענקיים של החברה. "מה שבתחילת הדרך הוגדר כאילוץ, הפך עם הזמן לדרישה מצד הלקוחות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת השילוט הגדולה הוותיקה בישראל, נור סטאר מדיה, רכשה את הזיכיון הבלעדי בתחנות הדלק המובילות "פז", "דור אלון", ו"דלק" במיקומים אסטרטגיים ובפריסה ארצית רחבה. במהלך החודשים האחרונים נבחרו על ידי החברה כ-100 תחנות דלק המוקמות על צירים מרכזיים במדינה בעלי תנועה ערה וכמות חשיפה גבוהה, ובהם יוצבו קירות הפרסום.

"ביציאה מכל תחנה מותקנים זוג קירות תלת מימד הדומים לקירות 'נור' רגילים, קירות אלו מאפשרים ביצוע קריאטיבי על ידי הפקות מיוחדות תוך משחק ודיבור בין שני הקירות על ידי חריגות ויציאה ממסגרת הקיר", אומרים בחברה.

לירון סוויסה, סמנכ"ל שיווק "נור סטאר מדיה", מסר: "תחנות הדלק הן לא מה שהן היו בעבר. אלו חנויות נוחות בעלות מיקום אסטרטגי להתרעננות אמיתית ולניקוי ראש מקומי" . בחברה הוסיפו כי פרויקט תחנות הדלק ישולב בכל קמפיין. "מה שבתחילת הדרך הוגדר כאילוץ, הפך עם הזמן לדרישה מצד לקוחות החברה אשר רוצים להעשיר את הפריסה בצורה איכותית וטובה ובעלות נמוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully