וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 שעות לפני שידורה: ביהמ"ש הוציא כרטיס אדום ל"רוז"

22.2.2015 / 19:45

ביהמ"ש המחוזי בלוד חזר בו מהחלטתו להתיר את שידור קלטות החקירה בפרשת רצח רוז פיזם ז"ל במסגרת סדרת התעודה "רוז" של היוצר דרור מורה ומחלקת התעודה בערוץ הראשון, זאת לבקשת מארי פיזם. הסיבה: חסויה

רוז פיזם בערוץ הראשון. רשות השידור, צילום מסך
רוז פיזם בערוץ הראשון/צילום מסך, רשות השידור

ביהמ"ש המחוזי בלוד חזר בו היום (ראשון) מהחלטתו להתיר את שידור קלטות החקירה בפרשת רצח רוז פיזם ז"ל, במסגרת סדרת התעודה "רוז" של היוצר דרור מורה ומחלקת התעודה בערוץ הראשון. הסדרה אמורה הייתה לעלות על המסך כבר ביום שלישי הקרוב, ובימים האחרונים, ולאחר שניתן האישור לשידור הסדרה ואף שודרו חומרי חקירה רבים בכלי תקשורת שונים בעקבות ההיתר שקיבלה רשות השידור - פנתה מארי פיזם לביהמ"ש בטענה לפגיעה בפרטיותה ואליה הצטרפו במפתיע גורמי משרד הרווחה.

ביהמ"ש דן היום בטענות בדלתיים סגורות לפיכך לא ניתן לפרט את ההחלטה ואת הנימוקים לה מלבד העובדה "שזו ניתנה בהתחשב בצדדים שלישיים שלא היו צד להחלטה המקורית".

ברשות השידור מסרו הערב כי "פעלו במשך שלוש שנים עבור הציבור בהפקת סדרה איכותית, מאוזנת, מעמיקה המבוססת על חומרי חקירה רבים וראיונות עם כל הנוגעים לפרשה המטלטלת ומתוך מחויבות ציבורית להביא את הפרשה המורכבת לידיעת הציבור. הרשות פירטה והביאה בפני בית המשפט נימוקים ציבוריים, מוסריים ומשפטיים המצדיקים את פרסום קלטות החקירה, ובתוך כך הביאה לקבלת הסכמתם של כל הצדדים לשידור - שני הנאשמים והפרקליטות".

עוד נמסר מרשות השידור כי "זכות הציבור לדעת הייתה צריכה לגבור על כל טענה לפגיעה באותם צדדים שלישיים, והיא לומדת את ההחלטה ושוקלת את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully