וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקוף שזה בחירות: חברות החדשות נערכות למשדר המרכזי

23.2.2015 / 14:52

חברות החדשות משקיעות מיליוני דולרים במה שנחשב לגולת הכותרת התדמיתית שלהן: בחדשות 2 יציבו, לראשונה, אולפן שקוף ברחבת הכנסת. בחדשות 10 עמלים על בניית אולפן ענק על גג עיריית ת"א, ובערוץ 1 יחשפו ביום הבחירות את האולפן החדש ב-HD. וואלה! ברנז'ה עם הפרטים

משכן הכנסת. שרון בוקוב
האטרקציות: הכנסת ו"ארץ נהדרת". חדשות 2/שרון בוקוב

לראשונה בסיקור מערכות בחירות יוצב השנה אולפן חדשות ברחבת הכנסת, יהיה זה אולפן חדשות 2, שממנו ישודרו תוצאות מדגם הבחירות. ברחבת הכנסת יוקם אולפן שקוף בו ישבו מגישת המשדר יונית לוי, פרשני חברת החדשות ומרואיינים נציגי כל המפלגות. באותו הערב יוצבו 20 ניידות שידור במרכזי המפלגות והן ישדרו תגובות ראשונות לתוצאות המדגם שיועברו בשידור חי גם למאות תחנות טלוויזיה בעולם עמן התקשרו בחברת החדשות של ערוץ 2.

שיאו של הערב, אשר ייעשה בשיתוף זכיינית ערוץ 2 קשת, יתקיים בשעה עשר בדיוק עם שידור תוצאות מדגם הקלפיות של ד"ר מינה צמח ומנו גבע והן יוצגו באופן מיוחד ברחבת הכנסת. אל השידור תצטרף מערכת "ארץ נהדרת" אשר תלווה את המשדר בתכנית מיוחדת בשידור חי. "השידור מהכנסת שכמוהו לא היה מעולם בישראל יוצר חיבור מושלם בין יום הבחירות, יום שהוא שיאו של המעשה הדמוקרטי, לבין סמל הדמוקרטיה בישראל – משכן הכנסת", אומרים בחברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברת עיצוב גרפי מיוחדת. חדשות 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

צוות חדשות 10 החל לפני כחודשיים בהליכי תכנון ובניה של אולפן ענק על גג עיריית תל-אביב שיצפה אל קו הרקיע של העיר, ואנשי חדשות 10 וערוץ 10 נועדו לפני כמה שבועות בעניין עם ראש עיריית תל-אביב, רון חולדאי וצוותו, שנתנו ברכתם לפרויקט. תמר איש-שלום תגיש את שידורי שבוע הבחירות בחדשות 10 ובמרכזם ליל הבחירות עצמו ומדגם הקלפיות של פרופ' פוקס, לצד פרשני חדשות 10 ומרואיינים באולפן - ממנו יועבר השידור אל כל מוקדי ההתרחשויות השונים במטות המפלגות בשידור שבו ייקחו חלק כל כתבי ופרשני החברה.

תכנון האולפן נעשה על ידי מעצב התפאורה אבי פחימה, שתכנן גם את סט המהדורה המרכזית החדש בירושלים. לצורך פרויקט הבחירות גייסה חדשות 10 את חברת העיצוב הגרפי "שורטקאט" והיא עיצבה עבור משדרי החדשות לוגו מיוחד, ואריזה שידורית שתלווה את המשדרים המיוחדים ואת ליל הבחירות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יעקב אילון. דוד וינוקור,
שיתוף פעולה עם כתבי "קול ישראל". ערוץ 1/דוד וינוקור

הערוץ הראשון יחשוף ביום הבחירות את אולפן החדשות החדש ב-HD, מהגדולים ביותר בארץ ובשילוב של מסכים גדולים. את יום הבחירות יוביל בערוץ הראשון לראשונה יעקב אילון יחד עם פרשני וכתבים הערוץ הראשון. כמו כן יתקיים שיתוף פעולה מלא עם עיתונאי רשת ב' של "קול ישראל" שיארחו בשידור את נציגי כל המפלגות.

הערוץ הראשון נערך בפריסה ארצית של יותר מ-20 נקודות שידור מצפון לדרום, לרבות מדגם הקלפיות של הערוץ הראשון באמצעות מכון הסקרים TNS טלסקר, בראשות סטלה קריוף. במשדרי הבחירות ישולבו קטעי הומור של הצמד יעל פוליאקוב ואילן פלד לאורך כל היום, ולקראת המשדר המיוחד תשודר תכנית בת כחצי שעה בהגשת השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully