וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נענע10 מציג: שלושה מנכ"לים בשנתיים; דני רייכר ביקש לסיים את תפקידו

25.2.2015 / 15:49

יציבות ארגונית מעולם לא הייתה שמו השני של אתר נענע10, וכנראה שגם לא תהיה בקרוב: שנה בלבד לאחר שמונה למנכ"ל האתר - דני רייכר פורש מתפקידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב זעזוע בצמרת נענע10: מנכ"ל האתר דני רייכר ביקש לסיים את תפקידו. רייכר מונה לפני כשנה לתפקיד, אליו הגיע לאחר שכיהן תקופה קצרה כמנהל פעילויות הניו מדיה של ערוץ 10. הוא החליף את יריב ג'בלי ששימש אף הוא שנה בלבד בתפקיד המנכ"ל. לפניו שימש בתפקיד במשך ארבע שנים גיא אלון אליאב. רייכר צפוי להמשיך בפעילות עצמאית בתחום התוכן הדיגיטלי והייעוץ.

באתר ציינו היום כי "רייכר הגיע על מנת להוביל את תהליך הארגון מחדש שכלל גיבוש אסטרטגיית תוכן חדשה המתמקדת במותגי התוכן של ערוץ 10 וחדשות 10 ותכני הוידאו שלהם, שינוי מערך כוח האדם ומינוי של עורך ראשי חדש מתחום הטלוויזיה (ערן ב.י ), שדרוג טכנולוגי שכלל הכנסת מערכת וידאו חדשה והשקת אתר מותאם למובייל, ואיחוד פעילויות המטה".

באתר ציינו עוד היום כי התהליכים שהוביל רייכר ייצבו את נענע10. הטראפיק הכללי באתר נענע10 צמח בכ-15%, והאתר חזר למקומו כאתר התוכן הרביעי בגודלו בישראל (על פי מדידת אתר similar web)".

דני רייכר: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את nana 10 לשינוי וארגון מחדש, ומודה ליוסי ורשבסקי על האמון במהלכים שהובלתי. לאחר תקופה אינטנסיבית ומאתגרת ועם יישומם של שורה של צעדים שחלקם לא פשוטים, nana 10 נמצאת היום במסלול הנכון שיאפשר התפתחות וצמיחה".

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10: "אני מודה לדני על עבודתו בערוץ 10 ונענע 10 ובטוח שדרכינו יצטלבו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully