וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינור גריסריו תערוך את "צינור לילה"

26.2.2015 / 10:17

לינור גריסריו חוזרת לערוץ 10 והיא מונתה לתפקיד עורכת "צינור לילה". היא תחליף את ניר נוימן שעבר לערוך את "המגזין". גריסריו שימשה בעבר כעורכת ב"המקור" ו"לילה כלכלי", ועד לאחרונה שימשה כעורכת חדשות ב"הארץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לינור גרסניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לינור גריסריו מונתה לתפקיד עורכת התכנית "צינור לילה" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גריסריו, בת 27, חוזרת לחדשות 10 אחרי שנה שבה שימשה כעורכת חדשות ב"הארץ". גריסריו תחליף את ניר נוימן שעבר לערוך את המגזין עם אושרת קוטלר.

בעבר שימשה גריסריו במגוון תפקידי עריכה בערוץ 10, בין השאר ב"המקור" וב-"לילה כלכלי", בשנתה האחרונה בערוץ שימשה כעוזרת עורך המהדורה המרכזית. היא עזבה את הערוץ לטובת השלמת לימודיה האקדמיים. "צינור לילה" סיכמה שנה אינטנסיבית, עם שורה של תחקירים במסגרת פרויקט "החזית", שיא צפיה של 12.5 אחוז, ציון התכנית האלף וזכייה בפרס האקדמיה לטלוויזיה.

מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז מסר הבוקר: "אנחנו מקבלים לשורות חדשות 10 בחזרה בשמחה גדולה את לינור, עיתונאית ואשת חדשות מצוינת, שאין לי ספק שתוביל את "צינור לילה" להישגים עיתונאיים חדשים ולקו עיתונאי-תחקירי נושך, בתוכנית שהפכה בשנתיים האחרונות למהדורת חדשות עיתונאית אלטרנטיבית אמתית". גיא לרר הוסיף: "לינור השאירה אחריה אנשים מעולפים מסיפוק בכל מערכת שעבדה בה בערוץ, מצטערים שהחרבנו לה קריירה אקדמית אבל שמחים מאוד מהצטרפותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully