וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "נוני קובע מה שישמעו מה שיראו"

דוד אברהם

26.2.2015 / 12:17

נמשכת המתקפה של ראש הממשלה על ידיעות אחרונות והמו"ל שלה נוני מוזס: בהקלטה שנחשפה בגל"צ הוא נשמע אומר כי בתקשורת אין מספיק תחרות וכי "יש שם כל מיני גורמים, כל מיני נונים. נוני, הוא קובע מה שישמעו מה שיראו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו ומוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבועיים אחרי שטען ראש הממשלה כי מו"ל ידיעות אחרונות "הוא המרכזי שעומד מאחורי גל ההכפשות" נגדו ונגד רעייתו, ממשיך ראש הממשלה במתפקה ישירה נגד נוני מוזס. בהקלטות שמפרסמת הבוקר גלי צה"ל ממכנס פעילים של הליכוד במעלה אדומים, נשמע נתניהו אומר: "תקשורת זה המקום שעוד לא הכנסנו בו מספיק תחרות. זאת בדיוק הבעיה, יש שם כל מיני גורמים, כל מיני נונים. נוני, הוא קובע מה שישמעו מה שיראו". מוזס נמנע באופן עקבי ממתן תגובה לדברים נגדו.

לפני שבועיים פרסם נתניהו בטוויטר, הרשת החברתית הפופולארית בקרב אנשי תקשורת ישראליים, דברים חריפים נגד מו"ל ידיעות אחרחנות. "הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן. הגורם המרכזי שעומד מאחורי גל ההכפשות נגדי ונגד רעייתי הוא נוני מוזס", כתב נתניהו. "הוא אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי, לסגור את עיתון "ישראל היום" ולהשיב את השליטה הדורסנית של "ידיעות" בעיתונות הכתובה".

כמעט במקביל לדברים הבלתי-שגרתיים הללו של ראש הממשלה, התראיין בכיר "ידיעות אחרונות" נחום ברנע לקול ישראל והשתלח בנתניהו. "מה האובססיה של נתניהו עם ידיעות אחרונות?", תהה ברנע בראיון לקרן נויבך. "אני לא מבין את הסגנון ואת הטון. זה סוג של פרנויה, הבחור הזה זקוק לאשפוז".

תזכורת לציוץ שבו הוסרו הכפפות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully