וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

1.3.2015 / 10:13

ברשת ב' מבטלים תוכנית חברתית בשביל עוד תוכנית צבאית • בישראל היום הולכים על סטייל חדש • בגלובס משרטטים להתראות • ובגלריה מגייסים עורכים • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

ברשת ב' החליטו להוריד מהאוויר את התכנית "קמפוס ב'" שמגיש דורון שפר ועורכת רחל ריינפלד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. התכנית משודרת ברשת ב' כבר מספר שנים והיא בוטלה לאתר, ולא תשודר ביום שני הקרוב במסגרת 'שינויים כלליים' במבנה השידורים של קול ישראל. התכנית, אשר עסקה בהשכלה הגבוהה בישראל ונתנה במה למחאות ויוזמות סטונדטים - ירדה לטובת תכנית נוספת בנושאים צבאיים.

הסטודנטים, כמובן, זועמים. "איך גוף כמו רשות השידור מרשה לעצמו לבטל את התוכנית היחידה בארץ שעוסקת בסטודנטים ובחיי הקמפוס? אין מקום לשיח אקדמי צעיר בתקשורת הישראלית?", אומר גלעד ארדיטי, יו"ר התאחדות הסטודנטים. "עם כל הכבוד לחייל צה"ל ונושאים בטחוניים, הבמה שנושאים אלו מקבלים בציבוריות הישראלית לא מצדיקה עוד תוכנית שעוסקת בנושא על חשבון המקום היחיד בו יש לסטודנטים במה קבועה להשמיע קולם". וואלה! ברנז'ה תמשיך לעקוב.

שינויים של הלייף בישראל היום

עורך תחום הלייף-סטייל של ישראל היום עופר ורדי הודיע על עזיבה, והוא פורש מהעיתון אחרי חמש שנים. ורדי הצטרף לישראל היום בשנת 2009, לשם עבר מידיעות אחרונות, ובעבר גם שימש ככתב ערוץ 10 בדרום. רוצים את המשרה? חבל, היא כבר אוישה. את ורדי יחליף רועי כהן.

גיא בן-נון ישמש מנהל "עברית – ספרים דיגיטליים", חנות ספרים דיגיטליים ואפליקציות לקריאת הספרים מבית אתר ynet. בן-נון מחליף בתפקיד את מירב אתרוג-בר, אשר מונתה לסמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של ידיעות אחרונות בחודש שעבר. בן-נון שימש עד לאחרונה כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב"טלאול קונטקט סנטר" ולפני כן כמנהל השיווק של המותג קנון בניופאן.

במערכת גלובס ערכו השבוע פרידה מרגשת מראש מחלקת האינפוגרפיקה, ברק פז, שהודיע על סיום תפקידו לטובת מעבר לחו"ל. פז הגיע לגלובס מכלכליסט לפני חמש שנים, ואת הברכות מהחברים במחלקה הוא קיבל בצורת שער של העיתון אשר עוצב, איך לא - באיורי אינפוגרפיקה.

הבורד מתכנס בהארץ

אחרי סיבוב בתחום הדוברות חוזרת אנה בורד לתחום העיתונות, ולמקום ממנו עזבה אותו - עיתון הארץ. מי שנמנתה על צוות דוברות קופת חולים מכבי תשמש כעורכת במוסף "גלריה" המחודש. בעבר סיקרה בורד עבור גלי צה"ל את תחומי הדתות, המגזר ערבי והבריאות - ושימשה כתבת חדשות 10 בירושלים.

אפרופו בריאות, כתבת רשת ב' לענייני דתות ולענייני בריאות דקלה אהרון כתבה בפייסבוק: "זהו. חוזרת למיקרופון". דקלה, איפה היית? ניסינו לברר אבל לא ענית לנו לטלפון. בכל אופן אם אתם יודעים - אם אם יש לכם עדכונים אחרים עבורנו, אל תהססו לבקר אותנו במדלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully