וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנשים השקופים, גרסת ynet

1.3.2015 / 12:11

בסביבתו של אלי ישי, יו"ר מפלגת "יחד - העם איתנו" עשו בימים האחרונים מאמצים להוסיף את תמונתו לבאנר הבחירות של ynet אך ללא הועיל. מקורב: "באתר החליטו להעלים אותו מסיבות לא ענייניות". גורם באתר: "ייעוץ תקשורת כושל"

אלי ישי במסיבת עיתונאים מכריז על הקמת מפלגה חדשה. נועם מושקוביץ
אלי ישי בהכרזה על הקמת מפלגת "יחד - העם איתנו"/נועם מושקוביץ

באתר ynet סרבו לבקשת אנשי מפלגת "יחד - העם איתנו" בראשות אלי ישי להוסיף את תמונתו לבאנר הבחירות שמתנוסס מעל כל הידיעות באתר שקשורות למערכת הבחירות הנוכחית, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מקורביו של ישי אומרים כי פנו בנושא לעורכי האתר מספר פעמים, אולם נתקלו בסירוב לא מנומק.

במפלגה מצביעים על כך שבכל סקרי הבחירות שנערכו בתקופה האחרונה, כולל זה שערכה קבוצת ידיעות אחרונות לפני חודש, עוברת מפלגת "יחד - העם איתנו" את אחוז החסימה. "זו הוכחה לכך שהמניעים של ynet אינם ענייניים, הם מנסים להעלים את ישי בכוונה", אומר גורם המקורב לישי, שבתשובה לשאלה מה הנימוק שנמסר להם, אומר "כל שאמרו לנו זה שמדובר בהחלטה של עורך האתר ערן טיפנברון". יריבו של ישי, אריה דרעי, מופיע בבאנר למורת רוחם של אנשי המפלגה המתחרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באנר הבחירות של ynet. ישי - יוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טענות לכך שקבוצת ידיעות אחרונות תומכת ומקדמת אתאריה דרעי נשמעות זו תקופה ארוכה. לפני חודשיים פורסם בוואלה ברנז'ה פורסם כי עיתון ידיעות אחרונות היה היחיד שלא הציב בשער העיתון את פרסום ההקלטה שבה הרב עובדיה יוסף מביך את אריה דרעי, ובאתר ynet הדברים לא הופיעו בכלל למעט ידיעת פולו-אפ שתקפה את ישי בכותרת "אלי ישי חצוף, לא בוחל באמצעים".

באתר ynet לא התייחסו לעניין הסירוב להציב את אלי ישי בבאנר הבחירות, וגורמים באתר מסרו בתגובה: "צר לנו שיועץ תקשורת כושל שאינו יודע את ה-א"ב בעבודה מול כלי תקשורת, מטיל את האשם בהתנהלותו על ynet".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully