וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי טריק קבוע פעמיים בשבוע

2.3.2015 / 10:10

פרק המגזין של המהדורה המרכזית בחדשות 10 מתחדש במוסף חדש בשם "ברקוד", אותו תגיש ותערוך פעמיים בשבוע כתבת הצרכנות הוותיקה נגה ניר-נאמן. על הכוונת: חשיפת הפגיעה בצרכנים, והרבה מצלמות נסתרות

נגה ניר-נאמן. צילום: ענבל מרמרי,
נגה ניר-נאמן/צילום: ענבל מרמרי

כתבת הצרכנות של חדשות 10 ומגישת "הכל כלול" נגה ניר-נאמן תערוך ותגיש מוסף חדש כחלק מפרק המגזין של המהדורה המרכזית בחדשות 10. הוא ייקרא "ברקוד" וישודר פעמיים בשבוע, ויצטרף למוסף הכלכלי "אנליסט" ולסדרות הכתבות המשודרות לאורך השבוע במהדורה.

מחדשות 10 נמסר היום כי "ברקוד" יישא אופי תחקירי וינסה לחשוף עוולות של היצרנים הגדולים, רשתות השיווק הגדולות וכן רשויות המדינה כלפי האזרח. ניר-נאמן, יחד עם רכזת המערכת של המוסף, גלי לב-חיימוב, ינסו לחשוף את הדרך שבה נפגע הצרכן, ויבקשו להבין כיצד ניתן באמצעות פיקוח להביא להפסקת הפגיעה בצרכנים. במסגרת המוסף תיעשה עבודה במצלמות נסתרות, וכן שימוש במעבדות לבחינת איכותם האמתית של המוצרים אל מול הבטחת היצרנים, המוסף יוגש מאולפן חדשות 10 ויעשה בו שימוש באלמנטים גרפיים ייחודיים, שיציגו לצופה באופן בהיר, את מסקנות התחקיר.

המוסף יהווה חלק משלים למוסף הכלכלי "אנליסט" עם מתן חודורוב, שעוסק בעיקר בבעיות מקרו-כלכליות במשק – ריכוזיות, שליטה של חברות ענק, ומחדלי המדינה אל מול התאגידים הגדולים.

נגה ניר-נאמן משמשת ככתבת הצרכנות והתעופה של חדשות 10 זה שתים-עשרה שנים, ונמנתה על צוות מקימי ערוץ 10 וחדשות 10. לנאמן, מבכירות הכתבות בענייני צרכנות וכלכלה בישראל, זקופה שורת הישגים עיתונאיים בהם פרשת "המיטה המעופפת", תחקיר הכריכים ב"קופיקס" ותחקיר המזרונים שאינם חסיני אש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully