וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדשות 10 החליטו לוותר על הקמת אולפן שקוף ברחבת הכנסת

2.3.2015 / 12:51

למרות הבקשות הרשמיות והפגישות שנערכו עם מנכ"ל הכנסת, אנשי חדשות 10 החליטו אתמול לוותר על הקמת אולפן שקוף ברחבת הכנסת בנוסף לזה שיוקם על גג עיריית תל אביב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המתחרים בחדשות 2 ישדרו משם כמתוכנן

משכן הכנסת. שרון בוקוב
משכן הכנסת/שרון בוקוב

אנשי חדשות 10 הודיעו ללשכת מנכ"ל הכנסת כי ויתרו על האפשרות להקים אולפן שקוף ברחבת הכנסת ולשדר ממנו בערב יום הבחירות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במקביל, בחדשות 2, ההיערכות להקמת האולפן הראשון מסוגו נמצאת בעיצומה.

חדשות 10 אמרו כי כבר עם ההחלטה להקדמת הפריימריז לפני מספר חודשים, אושרה להם בקשה להקים אולפן שקוף ברחבת משכן הכנסת במהלך שבוע הבחירות וליל הבחירות. פגישות בנושא גם נערכו בין בכירי החברה ומנכ"ל הכנסת רונן פלוט. גם בחדשות 2 ערכו פגישות דומות ובשבוע שעבר הודיעו המתחרים מנווה אילן כי לראשונה בסיקור מערכות בחירות יוצב השנה אולפן חדשות 2 ברחבת הכנסת והוא יהיה האולפן המרכזי ממנו ישודרו תוצאות מדגם הבחירות.

"בשבוע האחרון שברו אנשי הכנסת את הראש איך לאפשר לשני הגופים האלה לשדר מאותו מקום בלי שיכנסו אחד לשני למצלמות", אומר גורם המעורה בפרטים. אנשי הכנסת הבהירו כי אין באפשרותם לאפשר רק לחברה אחת הקמת אולפן, בלי קשר למי מהן הגישה את הבקשה ראשונה. הבעיה, כאמור, נפתרה עם החלטת חדשות 10 לותר על הצבת אולפן במקום, ולהסתפק בעמדות שידור במשכן ובמטה ועדת הבחירות.

מחדשות 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully