וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר 'בחדרי חרדים' טשטש את זהבה גלאון; "מייצג תרבות חשוכה"

2.3.2015 / 13:17

פרויקט של אתר 'בחדרי חרדים' כינס פאנל פרשנים למשדר העימות בחדשות 2 בו השתתפה גם זהבה גלאון. בתמונת העימות טושטשו פניה של גלאון, שאומרת לוואלה! ברנז'ה: "זה מייצג תרבות חשוכה שגם לפני מאה שנים לא היה לה מקום"

יח"צ - חד פעמי

(האזינו לזהבה גלאון מפוצצת ראיון הבוקר עם מנכ"ל רדיו דרום דוד יוסוב)

העיתונות החרדית ממשיכה לטשטש את פניהן של פוליטיקאיות מעמודי החדשות, והפעם זו יו"ר מרצ זהבה גלאון שעברה ריטוש גס בכותרת הראשית של אתר "בחדרי חרדים" - מהמובילים במגזר החרדי. באתר ערכו פרויקט מיוחד שבו כינסו פרשנים למשדר הבחירות של חדשות 2, ואת הפרויקט מלווה התמונה הרשמית מאולפן נווה אילן, למצער, בהשתתפות גלאון.

"טשטוש התמונה מייצג תרבות חשוכה שגם לפני מאה שנים לא היה לה מקום", אומרת גלאון לוואלה ברנז'ה. "בציבור החרדי יש היום יותר ויותר נשים שמסרבות להיות שקופות, ודורשות לקחת חלק במרחב הציבורי וגם בפוליטיקה. התמונה הזאת היא הכרזת מלחמה של גברים על המגמה החשובה הזאת, מלחמה שהם הולכים להפסיד בה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהבה גלאון, פכי שהוצגה באתר "בחדרי חרדים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני חודשיים עוררה בעיתונות העולמית עניין רב החלטת העיתון החרדי "המבשר" לערוך מחדש את תמונת צעדת המנהיגים בפריז ולחתוך ממנה החוצה את ראש ממשלת גרמניה אנגלה מרקל, שצעדה בשורה הראשונה. בעיתון לא טשטו את מרקל או מחקו את דמותה - אלא ערכו מחדש את התמונה כולה תוך שהם מזיזים את הנוכחים לה מקום אחד שמאלה, כאילו מרקל לא הייתה במקום מעולם. גם ראש ממשלת דנמרק, הלה ת'ורנינג שמידט, נחתכה החוצה מהתמונה.

מאיר גל, מו"ל בחדרי חרדים מסר בתגובה לידיעה: "אם זהבה גלאון מייצגת את האור אנחנו מעדיפים להישאר בחושך שלנו. לא שמעתי אותה מחלקת ציונים למעמד האישה הערבית אבל חרדים זה סיפור אחר. הפטרנליסטיות החילונית שלה באה לידי ביטוי במצב מרץ בסקרים. פופוליזם בשקל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מו"ל "בחדרי חרדים" מאיר גל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully